záber zo spotu

Ku koncu októbra reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett spustila pre spoločnosť Orange Slovensko kampaň na nový koncept konvergentných ponúk pod názvom Orange Mix. V reklame si zahral aj známy šéfkuchár Jaro Žídek a babička, ktorá si všetko vysvetľuje „po svojom“.

„Klient potreboval pripraviť kampaň, ktorou by predstavil nový koncept konvergentných ponúk Orange Mix. Tie sú orientované na potreby konkrétnych zákazníckych segmentov a prinášajú dodatočnú hodnotu. Úlohou nás, ako agentúry bolo predstaviť tento princíp formou rôznych mediatypov vrátane televízneho spotu,“ prezradila pre MediaWatch.Dog Daniela Árpová, account manager Wiktor Leo Burnett.

„V rámci kreatívneho prevedenia sme zotrvali v nastavenom koncepte chytrých detí, ktoré nám tentokrát svojim rozprávaním otvárajú nový svet – svet fantázie. V spote s nadšením rozprávajú babke, čo nové majú doma, čím sa dostávame do babkiných predstáv. Tá si samozrejme všetko vysvetľuje po svojom a vďaka jej vtipným dezinterpretáciám odľahčujeme technickosť produktu, pričom ostávame jasný v odkaze, aké je to super mať doma všetko od Orangeu. A je to dokonca lepšie, ako si dokážeme predstaviť,“ povedala Daniela Árpová.

„Orange svojou novou ponukou konvergentných služieb mení spôsob zvýhodňovania zákazníkov, ktorí sa rozhodnú pre kombináciu mobilných aj fixných služieb. Už nemá len jednu ponuku pre všetkých zákazníkov, ale benefity vyplývajúce z kombinácii služieb prispôsobuje očakávaniam konkrétnej cieľovej skupiny. Touto novou filozofiou v konvergentných ponukách prináša Orange ďalší dôkaz prísľubu značky: prinášať zákazníkom v digitálnej dobe užitočné a relevantné služby, ktoré im uľahčujú život,“ doplnila Daniela Árpová.

Vizitka kampane:
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Produkcia: Leopard Production
Creative director: Martin Ondrušek
Art director: Ľubomír Bercel, Martin Ondrušek
Copywriter: Roman Roj, Juraj Dvorecký
Account: Lenka Karolčíková, Daniela Árpová

Používané mediatypy: TV, cinema, online media, print, ooh – veľkoformáty, netradičné, digitálne, pričom využívajú rôzne úrovne vysvetľovania konkrétnych ponúk Orange Mix.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu