Wiktor Leo Burnett spravil kampaň pre značku Burger King s odvážnym headlinom „Prepáč Mekáč!“

Burger King sa po čase vracia opäť na Slovensko a 23. novembra otvára svoju prevádzku v nákupnom centre Borry Mall. Kampaň je on-air od 8. 11. do 8. 12. 2018.

„Nápadov sme mali niekoľko, keďže ide o jednu z najlepšie komunikujúcich značiek vo svete, pocit zodpovednosti bol primeraný. Uvažovali sme nad jednorazovým actom, no nakoniec sme sa rozhodli pre tú najjednoduchšiu ideu. Dôležitým momentom bolo, keď sa z hashtagu #prepacmekac stal názov uvádzacieho menu. Následne sme vytvorili sériu jednoduchých videí s „papuľkami“, ktoré sa rozchádzajú so starou známosťou, aby ochutnali niečo nové,“ uviedol ku kampani pre Mediahub.sk Martin Keder, Creative director agentúry Wiktor Leo Burnett.

Cieľovú skupinu komunikácie tvoria muži aj ženy, vo veku od 15 do 30 rokov. Keďže prvé prevádzky vzniknú v Bratislave, reklamná agentúra kampaňou cieli iba na túto lokalitu.

„Primárne komunikujeme formou videí, ktoré sme nasadli v rôznych formátoch na Youtube, Facebooku a na Instagrame. Online sme doplnili o LED plochu na Trnavskom mýte a OOH priamo v Bory Mall,“ doplnil Keder.

Vizitka kampane:

Klient: Burger King Slovensko
Kampaň: #PREPACKMEKAC
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Social Agentúra: Socialists
Creative Director: Martin Keder
Art Director: Martina Mihálová
Copywriter: Veronika Podmaková, Martin Keder
Account Manager: Juraj Výboch
Mediálna agentúra: Tomáš Kosec (Starmedia)
Réžia/kamera: Roman Stráňai
Produkcia: Katarína Weinzettl, Petra Géciová, Katarína Kintlerová (JOJ Production)

Pozrite si všetky videá a LED plochu s reklamou na Trnavskom mýte v Bratislave:

LED plocha na Trnavskom mýte v Bratislave (foto: Mediahub.sk)
LED plocha na Trnavskom mýte v Bratislave (foto: Mediahub.sk)
LED plocha na Trnavskom mýte v Bratislave (foto: Mediahub.sk)