repre foto: spot Yomogi

Ide o uvedenie značky Yomogi na trh, kampaň je nasadená v TV. Prvý spot „DUO Plagát“ je už nasadený v televízii a na druhý, cestovateľský spot „Mačka“ si žiaľ, musíme ešte počkať, kým začneme opäť cestovať.

Hlavnou postavou spotu sa stala tvár kampane značky Dospinox, oba lieky pochádzajú z portfólia spoločnosti S&D Pharma SK. Herec Marián Andrísek sa okrem účinkovania v divadle, venuje tiež dabingu a pracuje i ako zdravotný klaun v o.z. ČERVENÝ NOS Clowndoctors.

„Kategória voľno predajných liekov sa zvyčajne komunikuje priveľmi konzervatívne a nudne. Minulý rok sme vytvorili kampaň pre Dospinox, ďalšiu značku z portfólia S&D Pharma SK, ktorá výborne zafungovala. Rozhodli sme sa pokračovať v nastavenom trende. Navyše, ide o pomerne háklivú tému, preto bol správny insight a vtip namieste,“ prezradila o kampani pre Mediahub.sk Simona Bobeková, account executive reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett.

„Cieľovou skupinou sú všetci. Yomogi potlačí akútne stavy, veľkou výhodou je, že funguje proti vírusovým aj bakteriálnym hnačkám, nie je teda potrebné zisťovať ich príčinu. Zároveň funguje aj ako prevencia, napríklad pred cestou do exotickej krajiny. V súčasnosti je vlastne jediným liekom na prevenciu cestovateľskej hnačky registrovaným v SR. To je dôvod, prečo sme vytvorili dva spoty. Prvý komunikuje bežné problémy s hnačkou, druhý je zameraný na cestovateľov. Yomogi má byť súčasťou každej domácej lekárničky,“ doplnila Simona Bobeková.

Pozrite si spot:

S&D Pharma SK – Yomogi (DUO Plagát)

Vizitka kampane:

Klient: S&D Pharma SK
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Názov: Plagát
Creative Director: Martin Keder
Art Director: Martina Mihálová
Copywriter: Martin Keder, Veronika Podmaková
Account Manager: Simona Bobeková
Produkcia: Leopard Production
Réžia: Max Turek

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu