V kampani pre Slovenskú správu jaskýň vytvorila reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett periskopy pomocou ktorých môžu záujemcovia absolvovať virtuálnu prehliadku slovenských jaskýň. Kampaň pracuje so sloganom „Poďte dnu do prírody“.

V periskope je umiestnený smartfón Samsung s aplikáciou v ktorej si môže užívateľ pozrieť niektorú z 12 jaskýň. Vďaka reálnej podobe periskopu sa stáva virtuálna prehliadka neobyčajným zážitkom.

Návštevnosť jaskýň od roku 2008 klesla až o 50%. Slovenská správa jaskýň sa preto pokúša tento trend zvrátiť. Podľa agentúry prvé inštalácie zaznamenali okamžitý úspech.

Pozrite si case study video:

„Teší nás, že po troch rokoch práce pre Správu slovenských jaskýň uzrel svetlo sveta už druhý projekt na podporu návštevnosti týchto podzemných pokladov. Po minuloročnom projekte s výťahmi budeme aj tento rok pozývať ľudí nie von, ale dnu do prírody. Návštevnosť Tatier síce stúpa, ale jaskyne za uplynulých 7 rokov zaznamenali 50%-ný pokles záujmu. Čelili sme teda otázke, ako ľudí tam hore, dostať len pár metrov nižšie,“ napísal Richard Hanzlík z agentúry Wiktor Leo Burnett na blogu agentúry. 

Pozrite si aj minuloročný projekt WLB s výťahmi:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu