Svetová šou X FACTOR oslovila vo svojom druhom vydaní na obrazovkách TV JOJ všetky cieľové divácke skupiny. Spevácke výkony, hodnotenia poroty a v neposlednom rade aj zaujímavé ľudské osudy si v nedeľu 16. marca pozrelo takmer 440 000 divákov, čo predstavuje sledovanosť 13.3% a podiel 31.4%.

X FACTOR sa stal jednoznačne najsledovanejšou zábavnou reláciou na trhu v minulom týždni a najsledovanejšou reláciou televízie JOJ za rok 2014.

Pred obrazovkami TV JOJ sledovali šou diváci z malých obcí, miest i veľkomiest, najviac však z Košíc (44,6% ) a Bratislavy (32,4%).

Najväčšou cieľovou skupinou X FACTORU sú ženy, a to vo všetkých vekových kategóriách 12-54 (37% podiel), no nezaostali ani muži 12-54 (25,4% podiel).

JOJ-X FACTOR-Porota

Šou X FACTOR si najviac podmanil mladého diváka, muži 15-24 s podielom 37,7% a ženy 15-24 dokonca až s podielom 54,2%.  Televízia JOJ s X FACTOROM bodovala v nedeľu večer vo všetkých krajoch a bola suverénnou jednotkou.

V médiách minulých týždeň najviac rezonovali príbehy Brigity Szelidovej, Richarda Sarköziho a Klaudii Farkašovej, Bronislava „Béďu“ Vaříleka, ktorí si získali mnohých sympatizantov .

Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľovú skupinu 12-54.

Zdroj: JOJ Group, PMT

REKLAMAadv.: