foto: PEKNE & DOBRE

Potraviny Yeme otvorili koncom marca svoju druhú predajňu v Bratislave, na Búdkovej ceste. Súčasťou kampane je i netradičný leták, ktorý dostali do schránok obyvatelia priľahlých štvrtí. V predajni na Búdkovej spoločnosť zavádza i Detské peniaze. Za Yeme stojí bývalý vrcholový manažér reťazca Tesco Peter Varmuža.

Idea komunikácie pracuje so sloganom „Nechceme vyrásť z našich ideálov a snov“ a cieľovú skupinu tvorí rodinný zákazník a deti.

Potraviny Malé & chutné Yeme majú primárne slúžiť pre malý mestský nákup ale i nakupovanie detí, ktoré má pomáhať rodičom viesť deti k väčšej samostatnosti ale i zodpovednosti.

„Súčasťou komunikácie sú tiež napríklad detské peniaze, čiže nákupné poukážky v malej hodnote alebo asistencia pri detskom nákupe. Aj preto sme zvolili farebnejší a veselší tón kampane. Súčasťou kampane je napríklad leták, v ktorom uverejňujeme komix s príbehom našich potravín,“ povedal pre mediawatch.dog! Martin Bajaník z kreatívneho štúdia PEKNE & DOBRE.

Kampaň odštartovala 20. marca a bude nasadená do zhruba polovice apríla 2017, zahŕňa nielen letáky do schránok, či Detské peniaze, ale i OOH, citylighty, P.O.S. a prebieha i v online prostredí a na sociálnej sieti. Čítajte viac.

Pozrite si vizuály Detských peňazí a letáku:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu