Maloobchod s potravinami Yeme je charakteristický tým, že ponúka zákazníkom potraviny, ktoré sa vyznačujú kvalitou, a ako oni hovoria plnochutnosťou, plnopoctivosťou, pretože sú plné nutričných hodnôt a výživných látok a hodia sa aj na letné gurmánske aktivity ako piknik či grilovačka.

Podľa konceptu Yeme dobré jedlo by nemalo byť módnym výstrelkom, ale malo by byť súčasťou jedálnička všetkých ľudí na svete, pretože dobré a kvalitné potraviny sú najväčší zdroj ľudskej vitality.

Vo svojej najnovšej kampani „Poďme von“, ktorá odštartovala 15. júna a ktorá potrvá až do 15. augusta, potraviny Yeme vyzývajú svojich zákazníkov, aby nezabúdali na zdravé stravovanie ani počas leta, napríklad počas grilovačiek, piknikov a podobných letných podujatí spojených s podávaním a konzumáciou jedla.

„Kampaň je zo série pravidelných kampaní realizovaných najmä v priestoroch obchodu. Jej úlohou a cieľom je pripomenúť zákazníkom Yeme, aby nezabúdali na dobré jedlo ani vonku, kam to každého počas leta ťahá. Preto sme vybrali do ponuky sortiment, ktorý umožňuje gurmánovi stráviť leto v spoločnosti kvalitných potravín. Radi by sme spojili letné zážitky s dobrým jedlom a preto sa celá kampaň nesie v letnom, pohodovom duchu,“ priblížil ideu kampane pre mediawatch.dog, Martin Bajaník zo štúdia Pekne&Dobre.

„Sme pripravení robiť vám spoločnosť aj počas letného oddychového obdobia. Ponúkame vám chute leta podčiarknutého kvalitou a poctivou prácou,“ znie slogan aktuálnej kampane.

vizuál citylight (zdroj: Pekne&Dobre)

Okrem P.O.S. nosičov v samotných predajniach je kampaň dostupná aj na citylight (podsvietená reklamná vitrína), letákoch, ktoré sú distribuované do schránok, kampaň je dostupná aj na sociálnych sieťach.

Kvalitu potravín Yeme zaručuje čerstvosť a precízny výber dodávateľských fariem, ale aj dôkladne a dôsledne riadenie a organizácia celej firmy.

Zákazníci, ktorí nakupujú potraviny Yeme sú rôznorodí, všetci sa, ale vyznačujú tým, že sa chcú zdravo stravovať a preto aj cieľová skupina ľudí, ktorú chce Yeme osloviť nie je vekovo ani inak špecifický ohraničená.

„Ako obyčajne, sú cieľovou skupinou takmer všetci zákazníci dnes už dvoch obchodov (pozn. redakcie: zanedlho pribudne i tretí v Panorama City). Tí sú podľa našich pozorovaní veľmi rôznorodí a vôbec sa nedá povedať, že by to boli len typickí predstavitelia vyššej strednej triedy. Sú medzi nimi single, páry, rodiny, starší, mladší, čo nás utvrdzuje v predpoklade, že vzťah k jedlu a kvalitným potravinám nie je definovaný socioekonomickým profilom, ale skôr určitou emocionálnou väzbou. Cieľovou skupinou Yeme sú ľudia, ktorým nie je jedno, čo jedia,” popísal pre cieĺovú skupinu, Martin Bajaník.

Súčasťou letnej kampane “Poďme von” od Yeme je napríklad aj inšpirácia ako nestratiť apetít na jazerách či kúpaliskách, keďže leto je najmä o pobytoch pri vode.

vizuál citylight (zdroj: Pekne&Dobre)

Jednoduchý návod v podobe vizuálne zobrazených potravín, ktoré sú vhodné na doplnenie pitného režimu či nasýtenie hladného bruška, je pre  zákazníkov určite prínosom. Pretože  niekedy je inšpirácia na nezaplatenie.

Kampaň v súčasnej podobe ešte nie je úplne kompletná, v júli je pre zákazníkov pripravený ešte jeden follow up.

“Kampaň je zameraná na štandardný rytmus v obchode, no v júli plánujeme spustiť ešte jeden follow-up tejto kampane s veľmi zaujímavým prvkom, ktorý ešte teraz nemôžeme vyzradiť,“ doplnil Bajaník.

V čase kampane bol zverejnený aj vlog o vegánskom pikniku. „Spolupráca s Yeme je radosť a zábava. Máme veľmi podobné hodnoty a rozumieme svojej filozofií navzájom. Dohodnúť sa a vyhovieť si ide teda samo. Odkedy sme sa spoznali tak sa vlastne „kamarátime“ a všetko prebieha veľmi ľudsky a neformálne. Rovnako prebehol vegánsky piknik. Ľudia mohli ochutnať jedlo, ktorého k ich bežnému nákupu nepatrí a zistili, že sa takýchto experimentov netreba báť,“ povedala pre mediawatch.dog o spolupráci s Yeme vlogerka Nikoleta Kováčová z blogu Raw Mother&Daughter.

„S youtoubermi pracujeme v Yeme skôr príležitostne, keď to vyhovuje obom stranám, aby bol tento content prirodzený. Zhodou okolnosti sa teraz tieto obidva záujmy spojili a tak sme mohli toto video naviazať na kampaň, ale je to iba doplnok kampane,“ doplnil Martin Bajaník.

Pozrite si ďalšie vizuály kampane:

leták (zdroj: Pekne&Dobre)
FB content
vizuál citylight (zdroj: Pekne&Dobre)
vizuál banner nad vozíkmi P.O.S. (zdroj: Pekne&Dobre)
vizuál banner nad vozíkmi P.O.S. (zdroj: Pekne&Dobre)
vizuál banner nad vozíkmi P.O.S. (zdroj: Pekne&Dobre)
banner P.O.S. promo zóna (zdroj: Pekne&Dobre)
foto: mediawatch.dog
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu