Obchodné reťazce často budujú svoju zákaznícku sieť formou klubovej karty, tzv. karty lojality za ktorú pri nákupe zákazník môže čerpať nejaký bonus. Potraviny Yeme namiesto karty priniesli Supertašky, ako ich nazvali.

Plátenné ekotašky slúžia po zakúpení na využitie zľavy. Tá žltá je určená na uplatnenie zľavy na niektorý z chlebov v ponuke.

Čierna poskytne zákazníkovi možnosť využiť kupón na kávu grátis a tá červená „dokáže urobiť o niečo lepší svet, pretože 5 eur z jej predajnej ceny dáme na nejaký bohumilý projekt, ako prvý sme si vybrali vzdelávanie malých detí v spolupráci s ambasádorkami pocitvého jedla z Jem iné,“ ako uviedli v Yeme.

Doplnené 7.6.: Pozrite si video s dizajnérom Martinom Bajaníkom, autorom Supertašiek Yeme:

Tašky stoja po 9,99 eur za kus a zákazníkovi by sa mala cena postupne vrátiť primárne v ponúkaných benefitoch a sekundárne zákazník používaním plátenej tašky šetrí životné prostredie, ak nepoužíva štandartné plastové tašky.

Grafiku tašiek navrhol dizajnér Martin Bajaník zo štúdia PEKNE&DOBRE, ktorý je i tvorcom korporátnej identity potravín YEME.

Yeme namiesto klubovej karty zaviedlo Supertašky - červená

Yeme namiesto klubovej karty zaviedlo Supertašky - žltá

Yeme namiesto klubovej karty zaviedlo Supertašky - čierna

REKLAMAadv.:

1 komentár

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu