zdroj: PEKNE&DOBRE

Potraviny Yeme už v apríli odštartovali kampaň, ktorá používa slogan „Keď malí robia veľké veci“. Jej cieľom je predstaviť dodávateľov. Kampaň je primárne nasadená v OOH, používa Citylighty, P.O.S., leták do schránok, ale i sociálnu sieť Facebook, potrvá až do júna.

„Ide o jednu z pravidelných P.O.S. kampaní, ktorými chceme urobiť obchod zaujímavejším. Tento mesiac sme sa rozhodli odprezentovať malých lokálnych výrobcov kvalitných potravín, ktorí si to naozaj zaslúžia a ktorých je už neúrekom. Na rozdiel od konkurenčných značiek od nich nepožaduje Yeme žiadne marketingové poplatky, naopak, robí túto prezentáciu na vlastné náklady,“ povedal o kampani pre mediawatch.dog Martin Bajaník, z kreatívneho štúdia PEKNE&DOBRE.

„Súčasťou kampane sú konkrétne príbehy konkrétnych značiek a celkom nám dalo prácu vybrať z toho množstva a kvôli obmedzenému miestu sa tam viacero značiek nedostalo. Yeme sa neprofiluje ako obchod, ktorý sa snaží presadiť zľavami, ale v tomto prípade sa podarilo súčasne s odkomunikovaním výrobcov poskytnúť aj zľavu na ich produkty,“ doplnil Bajaník.

Pozrite si vizuály kampane:

vizuál P.O.S. (zdroj: PEKNE&DOBRE)
vizuál P.O.S. (zdroj: PEKNE&DOBRE)
vizuál P.O.S. (zdroj: PEKNE&DOBRE)
vizuál P.O.S. (zdroj: PEKNE&DOBRE)
vizuál P.O.S. (zdroj: PEKNE&DOBRE)
FB cover. (zdroj: PEKNE&DOBRE)
FB content (zdroj: PEKNE&DOBRE)
FB content (zdroj: PEKNE&DOBRE)
P.O.S. predajňa Tomášikova (foto: mediawatch.dog)
citylight (foto: mediawatch.dog)
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu