V historicky prvej česko-slovenskej televíznej youtuberskej šou s názvom Šéfik internetu vysielanej na Prima Cool sa 17-ročný Bratislavčan Edyn prebojoval až do finálovej trojky. Finálové zadanie „Jemnosť nájdeš vo vnútri“ potom najlepšie zvládla trojica EmperKingVision. Väčšina sledovateľov videí youtuberov na Slovensku je vo veku 18-34 rokov a každý mesiac YouTube navštívi až 2,7 milióna Slovákov.

Do finálovej desiatky šou Šéfik internetu, ktorá je súčasťou youtuberskej relácie Aliho parťáci sa dostali až dvaja Slováci, Bratislavčan Edyn a 18-ročná Lady Zika Popradčanka študujúca v Košiciach.

O víťazovi rozhodol finálový večer a celý rad netradičných disciplín ako napríklad herecká improvizácia. Témou bol nový claim Milky „Jemnosť nájdeš vo vnútri“.

„S youtubermi spolupracujeme už dlhšiu dobu, preto nás veľmi teší, že sa vďaka súťaži podarilo objaviť nových talentovaných tvorcov videí. Budeme rokovať s tými najlepšími, ktorých by sme radi zapojili do nadchádzajúcich kampaní,“ načrtla možnú budúcnosť finalistov Kristína Mikulová, brand manažérka Milky.

https://www.youtube.com/watch?v=EpenBSuYzoM

„Plánujem pokračovať v tom, čo doteraz. Naďalej budem pravidelne vydávať videá na môj kanál EdynTV – každú stredu a nedeľu večer. Následne by som sa rád zúčastnil nastávajúcich projektov, ktoré sa mi aj vďaka Šefíkovi internetu otvorili a hlavne neprestať stavať most ku svojmu snu. To, že som vyhral 3. miesto v Šéfíkovi internetu, beriem ako potvrdenie, že sa nikdy netreba báť a podceňovať sa. Priznám sa, že keď som odosielal prihlášku na Šefíka, bolo to skôr do vetra, že dám tomu pokus, aj keď z toho pravdepodobne nič nebude. Opak je pravdou, odnášam si bronz a som za to veľmi rád, ďakujem za príležitosť. Zároveň gratulujem víťazom, pretože si výhru skutočne zaslúžili,“ povedal Edyn.

Víťazi šou Šéfik internetu získali vecné ceny a možnosť nakrútiť video s Ondřejom Sokolom, môžu vystúpiť na festivale In-Joy a spoločnosť The Hive, ktorá zastupuje online influencerov v Čechách a na Slovensku s nimi podpíše exkluzívnu zmluvu.

„Vývoj je neúprosný. Najmä mladé generácie (generácie Y a Z) opúšťajú „klasické“ médiá. Vznikajú nezávislé médiá, vzniká nová kategória influencerov, opinion lídrov. Moderátorov, či divadelných hercov nahrádzajú youtuberi i známi športovci. Nové hviezdy majú jeden spoločný znak – podarilo sa im v sociálnych médiách vytvoriť si vlastné, špecifické publikum, vlastný jazyk a….dokážu predávať,“ uviedla agentúra The Hive. Čítajte viac. 

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu