Blíži sa koniec veľkých letných prázdnin, čo znamená, že deti sa pomaly pripravujú na návrat do školy. Aby bola táto zmena pre ne aspoň trochu príjemnejšia spoločnosť Mondeléz spustila novú reklamnú kampaň, súčasťou ktorej je autogramiáda jedného z TOP youtuberov.

Veľká aktivácia “Back to school“ je postavená na unikátnej spolupráci s youtubermi, na Slovensku konkrétne s youtuberom Expl0itedom.

Spoločnosť Mondeléz v nej spojila propagáciu svojich kľúčových značiek Milka, Oreo, Brumík a Halls, čo znamená, že za nákup týchto vybraných produktov v celkovej hodnote aspoň 2 € mohol zákazník vo vybraných predajniach k svojmu nákupu zdarma špeciálny školský zápisník, ktorý navrhol sám známy yuotuber.

„Kampaň beží zhruba od začiatku augusta. Od 17. augusta do 22. augusta prebehnú autogramiády youtubera Expl0ited a na začiatku septembra bude kampaň postupne utlmená,“ uviedla pre mediawatch.dog Gabriela Bechynská , Corporate & Government Affairs Manager CZ/SK z Mondelez.

Výber youtuberov do kampane , ktorá má osloviť najmä školákov starších ako 12 rokov je vynikajúci ťah, pretože nielen na Slovensku sa youtuberi tešia mimoriadne veľkej obľube.

„Kampane v období pred začiatkom školského roka a naprieč kategória-mi tovaru, ktoré vyrábame a predávame, sme už mali vyskúšané v mi-nulých rokoch. Vieme, že fungujú, a že fungujú veľmi dobre. Pred za-čiatkom školského roka sa totiž nielen nakupujú školské potreby, ale tiež sa rodiny do istej miery pred zásobujú desiatami. S youtubermi spolupra-cujeme dlhodobo a pre niektoré značky ich využívame veľmi intenzívne. Tu sa nám naviac páčilo prepojenie so zošitom, ktorý je možné vo vy-braných predajniach získať zdarma,“ vysvetlila myšlienku kampane pre mediawatch.dog, Gabriela Bechynská.

Zápisník, na ktorom sa dizajnérsky podieľal známy youtuber, je ladený do príjemných pestrých farieb a určite ho chcela vlastniť nejedna jeho fanúšička.

vizuál kampane (zdroj: PR.Konektor)

Okrem toho, že toto obdobie je na predaj také silné ako napríklad via-nočné obdobie, k pozitívam prispieva aj fakt, že ekonomike sa darí, a tak spoločnosť počíta s väčšou kampaňou.

Kampaň prebieha formou viditeľného vystavenia v obchodoch, vrátane letákovej podpory, zároveň bude doplnená o kampaň v on-line priestore a na sociálnych sieťach v spolupráci s youtuberom Expl0itedom.

„V rámci kampane a podpory špeciálneho školského zápasníka s vlastnými ilustráciami s motívmi jednorožca realizuje youtuber Expl0ited pre svojich fanúšikov a deti tri autogramiády v exponovaných obchodných centrách.

„Každý, kto ma pozná, vie, že som kus riadneho exota a nebojím sa brať život s humorom. Vidíme sa na autogramiádach,“ prezradil viac o inšpirácii k dizajnu zápisníku Expl0ited, s viac ako 727 000 odberateľmi jeden z TOP3 slovenských youtuberov.

Prvá podpisová akcia sa uskutočnila vo štvrtok 17. augusta v SC Europa v Banskej Bystrici pred pokladničnou zónou predajne Terno, kde bolo možné zakúpiť si produkty Mondelez a získať zápisník. Ďalšia autogramiá-da sa uskutočnila v piatok 18. augusta v nákupnom centre Aupark Košice pred pokladničnou zónou predajne Billa.

„Autogramiádovú šnúru uzavrie akcia v utorok 22. augusta v centrálnej zóne bratislavského Auparku, blízko predajne Terno, čase od 16 do 19 hodín,“ informuje spoločnosť Mondelez v tlačovej správe.

Kreatívny koncept kampane, ktorá využíva fenomén limitovaného mer-chandisingu obľúbených influencerov, pripravila agentúra PK.Konektor, komunikáciu na sociálnych sieťach vrátane spolupráce s youtubermi za-strešuje influencerská agentúra The HIVE.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu