titulka richkids.life

Tak ako na Instagrame môžu deti zbohatlíkov zdieľať svoje fotografie, pochváliť sa dovolenkou, či novým autom. Inšpiráciou pre vznik sociálnej siete Rich Kids bol Instagram a skupina Rich Kids of Instagram, na ktorej sú zdieľané fotky označované hashtagom #RKOI.

Za novou sociálnou sieťou Rich Kids je start-up, ktorého spoluzakladateľom je aj Slovák Juraj Ivan.

„Ak si vezmeme všetky súčasné sociálne siete či služby pre bohatých, tak prebiehajú v uzavretej sfére…. My sme urobili presný opak – vybrali sme bohatých ľudí, ktorí zdieľajú obsah, no pozerať sa môže hocikto,“ uviedol spoluzakladateľ Rich Kids Juraj Ivan pre SME.

Apple nepovolil umiestniť aplikáciu Rich Kids do svojho obchodu App Store a označil ju ako kontroverznú, nechutnú a nemorálnu.

Sociálna sieť funguje zatiaľ iba ako webová stránka na doméne www.richkids.life. Na stránke si môže prezerať fotografie každý prihlásený užívateľ, ale pridávať fotografie smú len členovia. Mesačné členské je tisíc dolárov.

richkids-life

Autori Rich Kids pripravujú aplikáciu do Google play pre Android zariadenia. S návratom do Apple obchodu nepočítajú.

V súčasnosti má podľa zakladateľa sociálna sieť len 12 členov, ale tisícky ľudí pozorujú zdieľaní obsah.

„Netvrdíme, že každý boháč má chuť zdieľať svoje súkromie online, no vždy existuje skupina ľudí, ktorá sa ukazovať chce, a na tú sa zameriavame,“ povedal spoluzakladateľ siete pre milionárov Slovák Rich Kids Jurak Ivan pre SME.

“Je tam chalan z Kalifornie, ktorý obchoduje s historickými mincami a zlatom, ďalší je syn realitného magnáta….Naši členovia neukazujú len svoje bohatstvo, ale hlavne to, ako žijú, ” doplnil pre SME Juraj Ivan.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu