foto: .týždeň

V utorok 7. marca sa začala Mediálna školy vydavateľstva W Press. 12 lekcií od 11-tich lektorov, tvorivé úlohy ale aj výjazd do terénu. Mediálna škola potrvá až do 13. júna. Záujemci sa učia veci z praxe „na nezaplatenie“ od ostrieľaných novinárov.

Prednášky sa konajú v Bratislave na Partizánskej ulici v netradičnom čase od 18-tej do 21-tej večer. Vydavateľstvo na projekte nezarába a účtuje si len symbolickú sumu 349 eur za celé štúdium. Je to asi jedna z najlepších foriem na Slovensku, ako si doplniť, alebo získať nové vzdelanie.

„Mediálna škola .týždňa je vzdelávací projekt časopisu .týždeň, ktorý vznikol z iniciatívy redakcie ako platforma na odovzdávanie praktických novinárskych skúseností a výchovu budúcich novinárov,“ uviedlo na svojom webe vydavateľstvo.

„Tento projekt vznikol, pretože .týždňu záleží na spoločnosti, v ktorej žijeme a v ktorej majú médiá nezastupiteľnú úlohu. Súčasťou je aj výchova budúcej generácie novinárov pod vedením profesionálov a individuálna spätná väzba na tvorivú prácu študentov,“ dodalo vydavateľstvo.

V nedeľu 5. marca podvečer zároveň redizajnoval .týždeň svoj web a hľadá preň aktuálne i nového šéfredaktora.

Magazín .týždeň sa v minulosti neslávne preslávil spoluprácou s partnerom skupiny Penta Jaroslavom Haščákom, ktorý skupoval časť nákladu magazínu a chcel, aby bol distribuovaný pre študentov na školách.

Šéfredaktor .týždňa Štefan Hríb po prevalení spolupráce stratil kredibilitu nezávislého žurnalistu, podľa nášho názoru. Čítaj viac.

V súčasnosti ale .týždeň úzko spolupracuje s „proti pentovským“ denníkom N. Čítajte viac.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu