Ďalšie priečky v rebríčku najsledovanejších programov dňa obsadili spravodajské relácie televízie Markíza – Televízne noviny, Športové noviny a Počasie.

Televízia Markíza obsadila v stredu 31. júla 2013 prvé štyri miesta v rebríčku najsledovanejších programov dňa.

Absolútne najviac divákov zo strategickej cieľovej skupiny 12-54 prilákala k obrazovkám romantická komédia Záložný plán, ktorá dosiahla rating 9,0 % a trhový podiel 31,8 %.

Atraktívny filmový titul v hlavnej úlohe so speváčkou a herečkou Jennifer Lopez pritiahol k obrazovkám najmä mladé ženy 12-24, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel až 52,0 %. Konkurenčná premiérová snímka výrazne zaostala.

Najsledovanejšou spravodajskou reláciou dňa sa v stredu stali Televízne noviny s ratingom 8,1 % a trhovým podielom 41,8 % v cieľovej skupine 12-54. Obzvlášť oslovili ženy 25-34 (share 52,1 %), divákov v Trnavskom kraji 12-54 (share 53,4 %) a vysokoškolsky vzdelaných divákov 12-54 (share 57,9 %).

Medzi najsledovanejšie programy dňa sa zaradili aj ďalšie spravodajské formáty Počasie (share 30,4 % v 12-54) a Športové noviny (share 31,3 % v 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, FOOOR) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 37,7 %) aj v prime-time (share 40,5 %).

 

Zdroj: skupina Markíza

REKLAMAadv.: