zdroj: RTVS

Slovenská reprezentácia odohrala v tomto týždni 2 zápasy na Majstrovstvách sveta v ľadovom hokeji 2021 v Rige. Aj napriek tomu, že išlo o zápasy v popoludňajšom čase počas pracovných dní, bola sledovanosť týchto športových prenosov výnimočné vysoká.

V pondelok popoludní prilákal zápas Slovenska s Ruskom k televíznym obrazovkám 896 tisíc divákov pri trhovom podiele 59,9 % v cieľovej skupine 12+. Na webe rtvs.sk si zápas pozrelo ďalších 163.462 divákov.

Prvú tretinu zápasu sledovalo 738 tisíc divákov pri trhovom podiele 54,9 %, druhá tretina prilákala k obrazovkám 879 tisíc divákov pri trhovom podiele 60,4 % a napínavú poslednú tretinu zápasu si nenechalo viac ako milión divákov (1.096.000) pri trhovom podiele až 62 % v univerzálnej cieľovej skupine 12+. V komerčnej cieľovej skupine dosiahla prvá tretina podiel na trhu až 60,8 %, druhá tretina 69 % a tretia tretina 69,3 %.

Najsledovanejším programom dňa sa v pondelok stalo Hokejové štúdio, ktoré dosiahlo sledovanosť 898 tisíc divákov pri trhovom podiele 50,8 % v cieľovej skupine 12+.

Nasledoval spomínaný prenos hokejového duelu slovenskej reprezentácie s Ruskom (896 tisíc, shr 59,9 %) a seriál Aj oni boli pri medailách (803 tisíc, shr 52,2 %).

Štvrtkový zápas Slovenska proti Švajčiarsku si nenechalo ujsť 718 tisíc divákov pri trhovom podiele 56,3 % v cieľovej skupine 12+. Na webe rtvs.sk si zápas pozrelo ďalších 155.054 divákov.

Prvú tretinu zápasu sledovalo 643 tisíc divákov pri trhovom podiele 60,1 %, druhá tretina prilákala k obrazovkám 801 tisíc divákov pri trhovom podiele 59,5 % a napínavú poslednú tretinu zápasu si nenechalo ujsť 702 tisíc divákov pri trhovom podiele 50,6 % v univerzálnej cieľovej skupine 12+. V komerčnej cieľovej skupine dosiahla prvá tretina podiel na trhu až 68,6 %, druhá tretina 67,4 % a tretia tretina 61,7 %.

Najsledovanejším programom dňa bol vo štvrtok práve spomínaný hokejový zápas. Nasledoval seriál Aj oni boli pri medailách (676 tisíc, shr 49,3 %) a Hokejové štúdio (651 tisíc, shr 47,9 %).

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu