Výrobca čokolády Študentská pečať spoločnosť Nestlé spustila na začiatku novembra novú jesennú kampaň značky Orion. Kampaň je z dielne reklamnej agentúry Zaraguza. „Jej hlavným cieľom je zvýšiť povedomie o značke a o novej limitovanej edícii Študentskej pečate v mladšej cieľovej skupine od 18 do 35 rokov,“ uviedla agentúra.

„Odkedy Lindt otvoril predajnu v Auparku s ultra vážne sa tváriacimi „cukrármi“ na posteroch, ktorí robia jednu čokoládu oriešok po oriešku, tak som dúfal že sa objaví marketér, ktorý by si z fake craft prístupu chcel s nami urobiť srandu :) Podarilo sa a išla do toho Študentská Pečať. Vymysleli sa Čokorebeli a ešte aj recepty na Facebooku sú robené tak, že namiesto beauty záberov sa do čokolády hádžu oriešky hrsťami na kilá len tak :) Navyše nám Hazi spravil parádnu čokorebelskú mikinu, za čo mu veľmi ďakujem a Peter Altof fajne oživil spoty. Funguje to parádne, tešíme sa :),“ napísal na Facebooku Michal Pastier, kreatívny riaditeľ reklamnej agentúry Zaraguza.
Jedno z videí – TV spot zverejnený 1. novembra na YouTube videlo za 14 dní už 600 tisíc divákov:
Zisťovali sme podrobnosti v Zaraguze o novej kampani.

Kampaň bola nasadená v Čechách aj na Slovensku, obsahuje TV spot, online videá, komunikáciu na Facebooku, výzvu pre influencerov, limitovanú edíciu Čokorebelovia a spotrebiteľskú súťaž v ktorej zákazníci budú môcť vyhrať sadu mikín s originálnou potlačou, ktorú navrhli mladí dizajnéri Antimultivitamin, Jakub Bachorík a Michal Hazior. Súčasťou komunikácie je i kampaňová landing page www.cokorebel.sk.
„Kreatívna myšlienka je postavená na „rebélii mixu ingrediencií“ Študentskej pečate. Hlavným hrdinom videí je puntičkársky šéfkuchár Zan Pierre (herec Daniel Svoboda), ktorý reprezentuje rigidný a nudný prístup k výrobe čokolády. Dvojicu študentov, ktorá ho svojím rebelstvom na hodinách prípravy čokolády zakaždým privedie k zúfalému výkriku „Noooo!“, si zahrali influenceri Peter Altof alias Expl0ited a Nina Řeháčková. Tí sa stávajú netradičným prepojovacím prvkom medzi offline a online časťami kampane,“ povedal o kampani Peter Mižík, mediálny stratég agentúry Zaraguza Praha.

„Kým v televíznom variante spotu hrajú influenceri vedľajšiu rolu, v nadväzujúcich videách na YouTube už preberajú iniciatívu a je im venovaný väčší priestor,“ dodal Peter Mižík.
„Za spotmi bude nasledovať výzva pre youtuberov, ktorá má za cieľ aktivovať mladých užívateľov a značke sa už skôr osvedčila,“ dodal mediálny špecialista spoločnosti Nestlé Milan Černík.
Za výzvou budú influenceri ako SmusaGames, TenDavidMrazek a AnittaBall.
Slovenskú verziu TV spotu videlo na YouTube za 14 dní už 300 tisíc divákov: