Zaraguza má do spoločnosti Profesia priniesť nový strategický pohľad na marketingovú komunikáciu spoločnosti a na jej produkty.

Ako sme informovali 7. októbra, spoločnosť Profesia si tendrovala novú reklamnú agentúru. Vo finále sa ocitli štyri agentúry.

Ivana Molnárová, výkonná riaditeľka spol. Profesia (zdroj: Profesia)„Cieľom spolupráce je strategické zastrešenie všetkých produktov, ktoré postupne pribúdali pod značkou firmy Profesia, ” povedala vtedy pre Masmediálne.info Ivana Molnárová, generálna riaditeľka spoločnosti Profesia.

 

 

Pod hlavičkou Profesie spoločnosť rozvíja aj ďalšie produkty a projekty, napríklad HR aplikáciu Mark a webové projekty Platy.sk, alebo Domelia.sk.

Michal Kaderabek„Ambíciou Profesie je posunúť vnímanie firmy z pozície štandardného online portálu do roviny partnera, ktorý sprevádza ľudí na ceste ich životnými úspechmi aj zmenami. Zaraguza sa s nami nastavila na jednu vlnovú dĺžku a ceníme si ich dôsledný prístup aj úžasnú kreativitu,“ povedal Michal Kadeřábek, marketingový manažér spoločnosti Profesia.

Michal Pastier, creative director Zaraguzy mi v pondelok 9. novembra povedal, že podrobnosti o novom marketingovom koncepte sú tajné, až pokým nebude zverejnený, preto sa bližšie k nemu vyjadrovať nemôže.

Pastier patrí medzi najoceňovanejších reklamných tvorcov. Získal viac ako 60 ocenení za kreatvitu a efektivitu kampaní.  Získal aj prestížne ocenenie FILIP za výnimočný prínos do slovenskej reklamy.

Agentúra Zaraguza stojí  za kampaňou pre spoločnosť Kofola pre značky Semtex a Kofola s konceptom Fofola, ale agentúra robila aj aktuálnu kampaň Fun rádia, či spoločnosti Tchibo. Agentúra získala aj webového oscara FWA za prácu Heineken City Symphony pre klienta Heineken.

Zisťoval som podrobnosti o spolupráci s Profesiou, na moje otázky odpovedala Katarína Klembalová, PR manažérka, spoločnosti Profesia:

Vybrali ste agentúru Zaraguza za novú dvornú reklamnú agentúru Profesie. Ako prebiehal tender? Bolo to jednoznačné rozhodnutie?

Katarína Klembalová
Katarína Klembalová (zdroj foto: Profesia)

Oslovilo nás najmä dôsledné spracovanie celého konceptu a zároveň kreativita navrhovaného riešenia. Najviac sa priblížili našej predstave.

S ktorými agentúrami súperila Zaraguza vo finále?

Do tendra sme vybrali 4 agentúry, na základe referencií. Výber neprebiehal vo viacerých kolách.

Ide o strategickú spoluprácu, tým, že riešime marketingovú komunikáciu interne, spolupráca by mala zastrešiť hlavne strategický pohľad a nastavenie konceptu. Naďalej budeme realizovať väčšinu marketingových aktivít „in house“.

Akým komunikačným konceptom Vás víťazná agentúra zaujala?

Bolo to vďaka pozitívnej emócii a agentúra zároveň dobre odhadla aktuálne naladenie ľudí, ktorí riešia otázky ohľadom práce.

Ďakujem za rozhovor.

O spoločnosti Profesia

Spoločnosť Profesia pôsobí na internetovom trhu práce už od roku 1997. Za tento čas sa stala lídrom v oblasti online recruitmentu a spoľahlivým partnerom nielen pre firmy, ktoré hľadajú zamestnancov, ale aj pre ľudí, ktorí si hľadajú prácu.

Okrem Slovenska pôsobí aj na maďarskom a českom trhu ako portál Workania.hu a Profesia.cz.

Spoločnosť sa v novembri 2012 stala súčasťou fínskej mediálnej skupiny Alma Media, a tým sa zaradila medzi najväčšie siete jobportálov v strednej Európe a Pobaltí.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu