Zaraguza má do spoločnosti Profesia priniesť nový strategický pohľad na marketingovú komunikáciu spoločnosti a na jej produkty.
Ako sme informovali 7. októbra, spoločnosť Profesia si tendrovala novú reklamnú agentúru. Vo finále sa ocitli štyri agentúry.
„Cieľom spolupráce je strategické zastrešenie všetkých produktov, ktoré postupne pribúdali pod značkou firmy Profesia, ” povedala vtedy pre Masmediálne.info Ivana Molnárová, generálna riaditeľka spoločnosti Profesia.
Pod hlavičkou Profesie spoločnosť rozvíja aj ďalšie produkty a projekty, napríklad HR aplikáciu Mark a webové projekty Platy.sk, alebo Domelia.sk.
„Ambíciou Profesie je posunúť vnímanie firmy z pozície štandardného online portálu do roviny partnera, ktorý sprevádza ľudí na ceste ich životnými úspechmi aj zmenami. Zaraguza sa s nami nastavila na jednu vlnovú dĺžku a ceníme si ich dôsledný prístup aj úžasnú kreativitu,“ povedal Michal Kadeřábek, marketingový manažér spoločnosti Profesia.
Michal Pastier, creative director Zaraguzy mi v pondelok 9. novembra povedal, že podrobnosti o novom marketingovom koncepte sú tajné, až pokým nebude zverejnený, preto sa bližšie k nemu vyjadrovať nemôže.
Pastier patrí medzi najoceňovanejších reklamných tvorcov. Získal viac ako 60 ocenení za kreatvitu a efektivitu kampaní. Získal aj prestížne ocenenie FILIP za výnimočný prínos do slovenskej reklamy.
Agentúra Zaraguza stojí za kampaňou pre spoločnosť Kofola pre značky Semtex a Kofola s konceptom Fofola, ale agentúra robila aj aktuálnu kampaň Fun rádia, či spoločnosti Tchibo. Agentúra získala aj webového oscara FWA za prácu Heineken City Symphony pre klienta Heineken.
Zisťoval som podrobnosti o spolupráci s Profesiou, na moje otázky odpovedala Katarína Klembalová, PR manažérka, spoločnosti Profesia:
Vybrali ste agentúru Zaraguza za novú dvornú reklamnú agentúru Profesie. Ako prebiehal tender? Bolo to jednoznačné rozhodnutie?

Oslovilo nás najmä dôsledné spracovanie celého konceptu a zároveň kreativita navrhovaného riešenia. Najviac sa priblížili našej predstave.
S ktorými agentúrami súperila Zaraguza vo finále?
Do tendra sme vybrali 4 agentúry, na základe referencií. Výber neprebiehal vo viacerých kolách.
Ide o strategickú spoluprácu, tým, že riešime marketingovú komunikáciu interne, spolupráca by mala zastrešiť hlavne strategický pohľad a nastavenie konceptu. Naďalej budeme realizovať väčšinu marketingových aktivít „in house“.
Akým komunikačným konceptom Vás víťazná agentúra zaujala?
Bolo to vďaka pozitívnej emócii a agentúra zároveň dobre odhadla aktuálne naladenie ľudí, ktorí riešia otázky ohľadom práce.
Ďakujem za rozhovor.
O spoločnosti Profesia
Spoločnosť Profesia pôsobí na internetovom trhu práce už od roku 1997. Za tento čas sa stala lídrom v oblasti online recruitmentu a spoľahlivým partnerom nielen pre firmy, ktoré hľadajú zamestnancov, ale aj pre ľudí, ktorí si hľadajú prácu.
Okrem Slovenska pôsobí aj na maďarskom a českom trhu ako portál Workania.hu a Profesia.cz.
Spoločnosť sa v novembri 2012 stala súčasťou fínskej mediálnej skupiny Alma Media, a tým sa zaradila medzi najväčšie siete jobportálov v strednej Európe a Pobaltí.