Zaraguza spravila novú kampaň pre spoločnosť Slovak Lines

Kampaň pozostáva z troch hraných videí a troch produktových bumber videí využívajúcich animáciu a voiceovery približujúce jednotlivé výhody cestovania Expressom na Schwechat od Slovak Lines.

Insight tejto kampane sa zameriava na vtipné skúsenosti cestovateľov všetkých druhov, ktoré zažívajú pri svojich cestách po svete.

Každý z nás určite zažil, že ubytovanie, ktoré sa na fotkách a webstránke javilo ako z rozprávky, má v skutočnosti vždy nejaké chybičky krásy: hlučné prostredie, škaredý výhľad, či príliš „akčné“ okolie.

Tieto veci Slovak Lines žiaľ neovplyvní, no môže sa všetkým zaručiť za to, že tá časť dovolenky alebo služobnej cesty, ktorú strávia v Expresse na Schwechat, prebehne spoľahlivo a bez neželaných prekvapení.

Vizitka kampane:

Kampaň: Express na Schwechat
Kreatíva: reklamná agentúra Zaraguza
Klient: Slovak Lines
Produkcia: Protos Productions
Réžia: Peter Czikrai
Mediamix: Videá sú nasadené na YouTube, Facebooku a Instagrame vrátane Instagram Stories
Timing: po dobu dvoch týždňov, následne bude nasledovať ešte remarketingová fáza využívajúca display ads a PPC reklamy.

(ts)