Cieľovou skupinou novej kampane Tchibo sú muži, lebo tí tvoria v internetovom obchode Tchibo.sk len malú časť nakupujúcich. Tchibo sa to spolu s reklamnou agentúrou Zaraguza rozhodli zmeniť.

Prieskum, ktorí si dali realizovať priniesol odpoveď, že „mužom sú nákupy všeobecne proti srsti a najviac zo všetkého uvítajú, keď majú možnosť zaobstarať to, čo potrebujú v najkratšom možnom čase,“ uviedla spoločnosť.

Preto vznikla myšlienka kde ústrednou postavou kampane sa stal český herec Filip Blažek, ktorý sprevádza mužského recipienta svetom „Chlapských nákupov.“

„Tejto myšlienke zodpovedá aj poňatie kampane. V prvých sekundách povieme všetko potrebné a potom až do konca spotu sa snažíme chlapov už len pobaviť,” povedal Radovan Andrej Grežo, Creative director reklamnej agentúry Zaraguza.

vizuál kampane P.O.S. (zdroj: MCC)

Kampaň je nasadená primárne v online prostredí pre Českú a Slovenskú republiku na afinitných rich media portáloch, sociálnej sieti Facebook a YouTube.

Kampaň je z dielne reklamnej agentúry Zaraguza, o produkciu sa postarala agentúra atSwim a režisérskej taktovky sa chopil Jan Pavlický.

Hudobný podmaz – gitarový riff – skomponovali Jiří Burian a Mikoláš Růžička. Obaja sú známi spoluprácou na projekte Republic of two za ktorý získali hudobnú cenu Anděl.

„Mám radosť, že sa nám s Tchibom, agentúrou Zaraguza a Filipom Blažkom podarilo vytvoriť postavu charizmatického muža, ktorý sa neberie vážne, má zmysel pre humor, ale pritom dokáže byť cool a má štýl. Čo je na Slovensku aj v Čechách, kde je humor a celková štylizácia často založená skôr na irónii, celkom výnimočné. Ale v našom prípade to funguje a spoty majú určitú neznesiteľnú ľahkosť, ktorá ma dosť baví,“ povedal režisér Jan Pavlacký.

„Kampaň sa točila 3 dni, v priebehu ktorých vzniklo 5 spotov a 10 fotografií,“ doplnila producentka Monika Soukup z atSwim.

Pozrite si aj ďalšie videá zo série:

Vizitka kampane:
Klient: Tchibo Praha
Značka: Tchibo
Marketing Director: Steffen R. Saemann
Category Manager Non Food: Jan Kulhánek
Junior Brand Manager Non Food: Helena Pavličíková
E-commerce Manager: Mikuláš Vondra
Digital Marketing Manager: Jaroslav Sodomka
Social Media Specialist: Adriana Šnajdrová

Agentúra: Zaraguza
Group Creative Director: Michal Pastier
Creative Director: Radovan Andrej Grežo
Strategy Director: Pavol Minár
Copywriter: Tadeáš Haager
Art Director: Matuš Stenko, Dorota Hošovská
Account Team Leader: Vierka Šteffeková
Media Strategist: Peter Mižík
Social Media Specialist: Vladimír Zikmund

Production company: atSwim
Director: Jan Pavlacký
Director Of Photography: Jakub Dvorský
Music: Jiří Burian a Mikoláš Růžička
Producer: Monika Soukup

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu