Vo štvrtok 12. mája odštartovala nová kampaň pre Kofilu z dielne reklamnej agentúry Zaraguza. Hlavnou myšlienkou je predstaviť Kofilu, ako kávu v čokoláde, ktorú si môže zákazník vychutnať kedykoľvek a zažehnať ňou stres a dobiť si energiu. Zároveň spoločnosť Nestlé hľadá aj nový obal prostredníctvom súťaže pre pripravovanú limitovanú výročnú edíciu Kofily.

S kampaňou prichádza i nový claim Kofila – Káva v čokoláde, ktorý chce spoločnosť Nestlé ďalej rozvíjať. Tyčinka Kofila je jedinou tyčinkou na trhu, ktorá obsahuje skutočnú kávu, z toho pramení i claim, ktorý vymyslela reklamná agentúra Zaraguza.

Kampaň nemá tyčinke prisudzovať stimulačné funkcie kofeínu na ľudský organizmus, má vyjadriť emočný benefit a schopnosť „zastaviť“ prostredníctvom tyčinky čas a bez stresu si vychutnať chutnú čokoládu s príchuťou kávy.

Kofila - obr.3

Kampaň používa prvky, ktoré majú podvedome zapôsobiť na spotrebiteľa a emočne vyvolať želanú reakciu – symboly, ako žena s klasickou kávou v strese nabúra do dverí kaviarne, alebo tyčinka v tvare šípky – majú predstaviť tyčinku Kofila, ako prostriedok na odbúranie stresu, ukázať správny smer/riešenie nejakého osobného problému. Kofila má v spotrebiteľoch symbolizovať relax, pohodu a chutnú pochúťku.

Kofila a kampaň má navodiť atmosféru, ako keď si spotrebiteľ privonia k šálke dobrej kávy, ktorá v ňom vyvolá pozitívne emócie.

Kampaň vytvorila agentúra Zaraguza a spot produkovala spoločnosť Punk film, pod režisérskou taktovkou Jana Zajíčka.

„Vzhľadom na veľmi dobú poznateľnosť značky je cieľom kampane zvýšenie spotreby a jej frekvenciu – ponúkaním nových príležitostí ku konzumácii. Hlavným nástrojom kampane je virálne video doplnené o bannerovú kampaň a sampling,“ povedala Zuzana Spurná, manažérka značky KOFILA zo spoločnosti Nestlé.

Kampaň odštartuje 12. mája a potrvá až do 19. júna, používa komunikačné kanály zamerané na online a sociálne siete, predovšetkým Facebook a YouTube, doplnené sú výraznou in-store.

Už v minulosti bola tyčinka Kofila prezentovaná ako „Pochoutka paní a dívek“.

„Na základe podrobných spotrebiteľských prieskumov sme oproti predchádzajúcim rokom nanovo definovali cieľovú skupinu. Opúšťame od mládeže, pre ktorú máme v našom portfóliu iné dostatočne cool značky. Novo sa zameriavame na ženy vo veku 25-39 rokov, ktoré žijú rôznorodý, často hektický život, ale napriek tomu si vedia urobiť chvíľku pre svoju vlastnú radosť. Uvidíme, ako sa táto zmena osvedčí, sme ale presvedčení, že bude patriť do dlhodobej stratégie značky,“ doplnila Zuzana Spurná.

Kofila - obr. 1Spoločnosť Nestlé hľadá pre Kofilu aj nový obal. V spolupráci s organizáciou CZECHDESIGN vyhlásila súťaž pre dizajnérov, ktorej cieľom je vybrať ten najlepší nový dizajn pre pripravovanú limitovanú výročnú edíciu tyčinky Kofilu. Autor najlepšieho návrhu získa odmenu 70 tisíc Kč, druhé miesto 20 tisíc Kč a tretie miesto 10 tisíc Kč.

„Sme hrdí na umeleckú hodnotu našich obalov, ktoré vznikli v čase prvej republiky vďaka úzkej spolupráci s tak významným umelcom. Odkaz dizajnu Zdenka Rykra ponechávame na našich produktoch dodnes. Jedná sa o hviezdu ORION a celý dizajnový koncept obalu tyčinky KOFILA vrátane drobného vzoru na pozadí a obľúbeného černocha, ktorý na tyčinke sedí už od jej zrodu v roku 1923. Súťažou chceme nadviazať na tradíciu spolupráce s umelcami a veľmi sa teším na jej výsledky. Verím, že dizajnová limitka bude v budúcom roku ozdobou všetkých regálov, “ povedala Zuzana Spurná.

Aktualizované 16.6.:

V súťaži uspela so svojím návrhom česká ilustrátorka Kateřina Kynclová. Kofila s jej návrhom vyrobí limitovanú edíciu tyčiniek v počte približne 2 milióny kusov:

Kofila - vitazny navrh-Katerina Kinclova
víťazný obal, autor: Kateřina Kynclová

Čítajte viac:

Kofila sa „oblečie“ do obalov víťazov súťaže CzechDesign

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu