Tradíciou počas Vianoc je v domácnosti i sledovanie televízie a vianočných rozprávok zvlášť. Tieto emócie použila reklamná agentúra Zaraguza, keď pre svojho klienta Popradský čaj pripravila netradičný merchandising v podobe deky s vyšitým televíznym vianočným programom všetkých slovenských a českých televízií.

Deku mohli diváci vyhrať ak sa zapojili do súťaže na fan page Popradského čaju na Facebooku. Dostalo ju exkluzívne desať výhercov. Informáciu o micro kampani zverejnil portál Media&Marketing.

„Značky sa počas Vianoc snažia priniesť fanúšikom niečo mimoriadne. Popradský čaj nebol výnimkou. Cieľ bol pritom jediný, potešiť ľudí a ukázať, že tento čaj rozumie nielen im, ale Vianociam ako takým, “ povedal Jaroslav Vígh, senior copywriter agentúry Zaraguza pre portál MaM.ihned.cz. 

„Klientovi sa nápad páčil tak veľmi, že ho schválil snáď počas troch minút. To sme ale ešte netušili, že výroba deky bude tak náročná. Ukázalo sa, že nie je úplne jednoduché na tak veľkú deku vyšiť program na štyri dni, “ dodal Vígh.

Pozrite si case study video:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu