Kampaň pobeží počas mesiaca jún a jej cieľom je upozorniť na novú limitovanú edíciu Semtex Granát s príchuťou granátového jablka. Kreatívu vytvorila reklamná agentúra Zaraguza, spot režíroval Tomáš Zavarský a o produkciu sa postarala agentúra Fantomas. Kampaň pracuje s ideou „Nenechaj sa rozptyľovať“ a slogan „Odpáľ to naplno“, ktorý značka používa po rebrandingu od júna 2015.

„Pri Semtexe sme vedeli, že len spot o tom, že ti energetický nápoj dá energiu by bolo klišé. Preto sme našli iný pohlaď a pozreli sme sa na ďalší efekt, Semtex ti dá FOCUS. Nič nenabúra náš focus viac ako sociálne médiá. Preto sme v prvom spote parodovali práve prokastináciu mobilom,“ povedal pre Masmediálne.info creative director agentúry Zaraguza Michal Pastier.

„Kolegom ale napadol ešte jeden insight a vznikla špeciálna verzia spotu len pre online,“ dodal Michal Pastier.

Pozrite si špeciálnu verziu pre online, kde boli pridané nové zábery na notebook, na dirigujúceho pornoherca Roberta Rosenberga a nové titulky. Okrem toho sú oba spoty rovnaké:

Zaraguza sa otvorene hlási k scéne s vybuchujúcimi hlavami k inšpirácii z filmu Kingsman „je tak dokonalá, že jej týmto spotom skladáme poctu,“ uvádza agentúra.

Kampaň bude v Českej republike nasadená v televíziách Prima Group, Nova Group a TV Barrandov Group, v rámci OOH používa billboardy umiestnené pri dialniciach a citylighty v Prahe, Brne a Ostrave, v metre v Prahe a je nasadená v on-line prostredí.

V Slovenskej republike bude nasadená v online prostredí a OOH na billboardoch a citylightoch v mestách Bratislava, Košice a Žilina.

„Limitovaná edícia Semtex Granát je dostupná na Slovensku v obchodných reťazcoch Tesco, Billa a COOP a na vybraných čerpacích staniciach. V Čechách vo všetkých obchodných reťazcoch a na väčšine čerpacích staníc,“ doplnil  brand manager pre značku Semtex Jiří Švancara zo spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko.

Pozrite si vizuál citylightu:

Semetex - agentura Zaraguza, vizual CLV - kampan Semtex Granat
CLV Semtex Granát (zdroj: Kofola ČeskoSlovensko)
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu