záber z jedného z úspešných spotov kampane Fofola

Po minuloročných oceneniach Effie Czech 2015 a Effie Slovakia 2015 získala v utorok večer 18. októbra kampaň agentúry Zaraguza pre značku Kofola to najvyššie ocenenie v súťaži Euro Effie Awards.

V kategórii Small buget súperila kampaň agentúry Zaraguza s kampaňami značiek ako Julius Meinl, Duracell, Volvo, Magnum, či Ulster Bank.

Dosiahnuť úspech sa podarilo na Euro Effie Award zo slovenských agentúr len agentúre MUW v roku 2012 za launch kampaň online banky Zuno a teraz Zaraguze.

„Práve sa píše história československej reklamy, Fofola vyhrala Zlatú EURO EFFIE za najefektívnejšiu kampaň v Európe! Sme štastní, sme dojatí a sme nesmierne hrdí, že naša malá agentúra takto reprezentuje nielen slovenskú reklamu, ale aj našu krajinu,“ uviedla Zaraguza.

Zakladateľ agentúry Michal Pastier sa slávnostného vyhlásenia výsledkov Euro Effie nezúčastnil, lebo bol pri svojom novo narodenom synovi Davidovi.

„Brutaaal!!! Pravé som prebaľoval a hovorím nadšene malému Davidovi že sme vyhrali…rozplakal sa od dojatia  ;) omg, dnes nezaspíme!,“ napísal Michal dojato na sociálnej sieti.

Kolegovia z agentúry ale priniesli počas vyhlasovania výsledkov na pódium papierovú hlavu s jeho podobizňou, aby sa aspoň symbolicky tejto udalosti mohol zúčastniť:

zaraguza-ziskala-zlato-za-kampan-fofola-v-sutazi-euro-effie-awards-2016-slavnostne-odovzdavanie-cien
zdroj: Zaraguza
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu