Združenie IAB Slovakia vyhlásilo už 6. ročník Študentskej súťaže - zdroj-pixabay.com
zdroj foto: pixabay.com

V tomto ročníku súťaže sa môžu prihlásiť všetci študenti vysokých škôl. Ich úlohou je vypracovať jedno zo zadaní navrhnutých top spoločnosťami zo slovenského online prostredia. A práve v týchto spoločnostiach majú možnosť potom víťazi súťaže získať cenné pracovné skúsenosti formou stáže.

IAB Slovakia (predtým Asociácia internetových médií) vznikla v máji 2005 ako združenie subjektov pôsobiacich na slovenskom internetovom trhu, ktorého hlavným cieľom je zabezpečiť informovanosť o internete a možnostiach jeho využitia ako reklamného média. V súčasnosti má IAB Slovakia 36 členov.

Prihlásiť sa do súťaže môže študent denného aj externého bakalárskeho, magisterského alebo inžinierskeho štúdia na vysokej škole alebo univerzite na Slovensku.

Projekt musí študent vypracovať do 30. júna 2015 na základe jedného zo zadaní, ktoré pripravili členovia IAB Slovakia a ich partneri. Ich témy sú zamerané na rôzne oblasti online prostredia – od vytvorenia novej web stránky, analýzu vplyvu reklamy, návrh online edukačného projektu až po vypracovanie online marketingovej stratégie na vybraný produkt s cieľom preniknúť na zahraničný trh:

Zadania: 

  • Posilnenie značky zlavy.sme.sk   
  • Analýza vplyvu reklamy na užívateľské správanie a skúsenosť (user experience)
  • Zahraničná expanzia
  • Online edukačný projekt
  • Vytvorenie nového webu pre H1Slovakia
  • Web stránka na porovnanie mobilných paušálov

 

Od začiatku júla do konca augusta bude projekty posudzovať odborná komisia, ktorá vyberie maximálne 10 najlepších prác (tzv. shortlist). Ich autori prídu svoje projekty osobne odprezentovať začiatkom septembra pred komisiu v tomto zložení:

Daniela Holá – projektový manažér, Petit Press, a. s.
Filip Kuna – Head of Product Department, Zoznam s.r.o. /zoznam.sk
Marián Pavel – CEO, Centrum holdings a.s./centrum.sk, atlas.sk
Ivana Molnárová – Executive Director, Profesia s.r.o./profesia.sk
Marek Jakubovie – Managing Partner, Universal McCann Bratislava s.r.o.
Andrej Blanárik – zakladateľ a spolumajiteľ portálu Zdravie.sk a spoločnosti Sandig
Miroslav Majoroš – Head of Interaction, GroupM Slovakia s.r.o.

Porotu v minulom ročníku súťaže najviac zaujal Martin Anderko z Technickej univerzity v Košiciach s prácou Návrh a implementácia modelu optimalizácie internetového predaja. S využitím SEO, PPC reklamy, obsahového a sociálneho marketingu dokázal zvýšiť návštevnosť svojho e-shopu okuliarewayfarer.sk o viac ako 100% a dosiahnuť návratnosť nákladov na propagáciu o viac ako 600%!

Na druhom mieste sa umiestnila Ivka Futrikaničová z Univerzity Komenského v Bratislave s prácou Usability kreatívnych online kampaní. Ivka hodnotila použiteľnosť microsite z dielne troch najväčších digitálnych agentúr u nás – CORE4, SCR Interactive a ZARAGUZA digital. Na základe zistení zostavila 9 odporúčaní na to ako zvýšiť kvalitu komunikácie cez microsite.

Viac informácií o súťaži, vrátane jej štatútu, znení zadaní ako aj prihlasovací formulár môžete nájsť > tu

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu