Reklamná kampaň pod názvom Zlepšujeme sa, neveríte? Otestujte! bude prebiehať do 15. októbra. Kampaň vyzýva aj na testovanie reštauračných služieb, detských vozňov a autovlakov. Kampaň pripravila ZSSK v spolupráci s reklamnou agentúrou JANDL.

Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) spúšťa v októbri reklamnú kampaň s názvom Zlepšujeme sa, neveríte? Otestujte!, v ktorej vyzýva cestujúcich, aby testovali jej služby.

Zmyslom celoslovenskej kampane je testovanie vybraných služieb ZSSK, ktorá od roku 1996 zmodernizovala takmer polovicu svojej prepravnej kapacity. Špeciálny dôraz sa pritom v kampani kladie na testovanie reštauračných služieb, detských vozňov a autovlakov, ktoré sú populárne najmä na východe Slovenska.

„Touto kampaňou ideme s kožou na trh,“ hovorí Filip Hlubocký, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ ZSSK.

„Denne v ZSSK pracujeme na vylepšeniach našich vlakov a služieb a chceme o tom s našimi cestujúcimi otvorene hovoriť. Poznáme naše slabé i silné stránky, no teraz prosíme našich verných i nových cestujúcich, aby nás otestovali a poskytli nám tak cennú spätnú väzbu. Zároveň tým, ktorí ešte naše služby nevyužívajú otvorene, hovoríme Dajte nám šancu a vyskúšajte nás,“ dopĺňa Hlubocký.

Ľudia sa do testovania môžu zapojiť pomocou webovej stránky zlepsujemesa.sk, kde sa môžu zaregistrovať a vybrať si z viacerých možností testovania – reštauračný vozeň, autovlak alebo detský vozeň.

Súťaž sa koná do 15. októbra a žrebovanie víťazov sa uskutoční 17. októbra 2017. Výhercovia získajú poukážku na nákup cestovných lístkov v hodnote 200 eur.

Prvými testermi boli autobloger Martinzmartina, foodbloger z Food Tips Košice Dragan a detská zabávačka Fíha Tralala, ktorí v reklamnej kampani zároveň účinkujú.

„Chceme, aby ľudia vnímali cestu železnicou ako štandardný spôsob prepravy za prácou či oddychom. Jazda po koľajniciach je v porovnaní s cestnou dopravou veľmi ekologická a pohodlná. Aj keď ľuďom z médií utkvejú v pamäti skôr problémy s počasím a výlukami, faktom je, že takmer 93 % našich vlakov počas roka príde do staníc načas,“ konštatuje Karol Martinček, člen predstavenstva a riaditeľ úseku obchodu ZSSK.

„Čím viac ľudí bude vlakmi cestovať, tým ľahšie sa nám všetkým budú obhajovať u nášho akcionára presmerovania investičných prostriedkov na posilnenia vyťažených trás a na modernizáciu a výstavbu tratí,“ dodáva Martinček. „Viac cestovania železnicami prospeje životnému prostrediu i priepustnosti našich ciest,“ dodal.

Kampaň pripravila ZSSK v spolupráci s reklamnou agentúrou JANDL. Spoločnosť na ňu minie zhruba 186-tisíc eur. V tejto sume je zahrnutý nákup reklamného priestoru i práca reklamnej agentúry. Vizuály a spoty ZSSK sa objavia v tlači, outdoorovej reklame, rádiách aj na internete.

„Chceme odštartovať transformáciu našej spoločnosti, orientovanú na zákazníkov zo všetkých segmentov,“ uvádza Patrik Horný, podpredseda predstavenstva a riaditeľ úseku ekonomiky a informačného manažmentu ZSSK, a dodáva:

„Vlak môže byť aj na Slovensku reálnou alternatívou cestnej dopravy. Ukázali to aj výsledky týždňa mobility, do ktorého sme sa v septembri zapojili. Medziročný nárast prepravovaných cestujúcich vtedy dosiahol viac ako 33 %. Veríme, že sme viacerých z nich našimi službami presvedčili a že vďaka tejto kampani získame ďalších verných cestujúcich. Naším strategickým cieľom je do roku 2030 prepraviť 100 miliónov cestujúcich, čo je v porovnaní s dneškom nárast o 53,8 %. Chceme viac otvorený a kriticky vzťah s našimi zákazníkmi a podnietiť aj našich zamestnancov k angažovanej práci pre modernu firmu.“

Pozrite si vizuály kampane:

zdroj: ZSSK
zdroj: ZSSK
zdroj: ZSSK
zdroj: ZSSK
zdroj: ZSSK
zdroj: ZSSK

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu