EVA má od septembra novú tvár, nový dizajn, minimalistická grafika a obsahové zmeny, prinášajú čitateľkám „viac čítania, viac odvážnych tém, viac inšpiratívnych ľudí, viac trendov a viac fotografií,“ uviedlo vydavateľstvo Ringier Axel Springer Slovakia.

Svetové grafické trendy magazínov sa uberajú k tzv. minimalizmu, až purizmu, rovnakým smerom sa vybrala Eva, keď vydavateľstvo zmenilo dizajn na čistú grafiku, doplnenú novou typografiou, ktorá odráža prostredie online portálov, alebo sociálnych sietí.

Nová grafika sa vyznačuje rýchlou orientáciou čitateľov v rubrikách a v článkoch. Za novým lookom ženského magazínu je Art Director Tomáš Polák, ktorý riešil aj dizajn mesačníka Madam EVA.

nový layout design EVA (foto: Ringier Axel Springer Slovakia)

„Layout a skladba magazínu sa prispôsobili rýchlemu životnému štýlu, ako aj potrebám mladých čitateliek. Stránky novej EVY sú preto vizuálne pútavejšie a obsahovo dynamickejšie. Aj keď je minimalistický koncept štýlovo čistý, je zároveň absolútne pripravený pružne reagovať na nové trendy. Nové titulky budú iné – odvážnejšie a drzejšie. Pritom si však zachovajú svoj typický glamour štýl. Ten je vo finálnom prevedení obálky ešte zvýraznený, vďaka aplikácii parciálneho UV laku. Matný papier, využitý vo vnútri časopisu, odráža aktuálne trendy, ktoré prezentujú svetové magazíny. Zmenou prešiel aj formát magazínu. Je menší, praktickejší a ideálny do každej dámskej tašky. Čitateľky si ho vďaka tomu môžu zobrať všade so sebou,“ uviedlo vydavateľstvo.

Katarína Patvarošová, šéfredaktorka magazínu EVA k redizajnu povedala: „Rovnako ako ženská móda, aj printové tituly sa neustále menia a vyvíjajú. EVA je trendsetter, ktorý na Slovensku dlhé roky inšpiruje a určuje smer. Vždy má svoj štýl a len pružne odráža trendy. Stále však ostáva hriešne dobrá. Ponúkne viac čítania, rozhovorov s inšpiratívnymi ľuďmi, ako aj článkov o odvážnejších témach, o ktorých sa nebojíme hovoriť.“

nový layout design EVA (foto: Ringier Axel Springer Slovakia)

Milan Dubec, generálny riaditeľ Ringier Axel Springer Slovakia uviedol: „Nová EVA prináša na trh slovenských ženských magazínov svetový dizajn. Nielen po vizuálnej, ale aj po obsahovej stránke je prepracovaná do najmenších detailov. Verím, že ich naše čitateľky všetky objavia a obľúbia si ich.“

„Úplne nová októbrová EVA je už v predaji a za nezmenenú cenu. Čitateľky si okrem exkluzívneho rozhovoru s Máriou Čírovou, nájdu v magazíne pribalené aj darčeky – kozmetiku CATRICE a osviežujúci nápoj Strongbow,“ uviedlo vydavateľstvo.

Ženský magazín Eva patrí tradične medzi najpredávanejšie na trhu, a podľa auditu nákladu združenia Audit Bureau of Circulations Slovakia (ABC SR) sa predaj za prvých 6 mesiacov tohto roka pohybuje na úrovni takmer 38 tisíc výtlačkov mesačne.

 

 

Konkurenciou sú mu ženské tituly, ako EMMA, ktorej čísla predaja zaostávajú len v tesnom závese za Evou, ale konkurenciou je i EVITA, či LENNA, MIA ale i mnohé ďalšie zahraničné magazíny ako ELLE a pod.

nový layout design EVA (foto: Ringier Axel Springer Slovakia)
REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu