Združenie Audit Bureau of Circulations SR zverejnilo 10. februára výsledky auditu predaného a tlačeného nákladu zapojených médií. Výrazne si polepšil ženský magazín, ktorého tvárou a šéfredaktorkou je autorka ženských románov Evita Urbaníková. Magazín EVITA predbehol vianočným číslom v predaji aj tradičný konkurenčný magazín EVA a odsunul ho až na tretiu priečku. Prvý skončil v decembri magazín EMMA.

„Na vianočnom vydaní sme si dali mimoriadne záležať, chceli sme pre našich verných fanúšikov pripraviť čo najviac výnimočných článkov, rozhovorov, receptov či rád, ako prežiť šťastné Vianoce,“ povedala Eva „Evita“ Urbaníková, šéfredaktorka magazínu EVITA.

„Sme radi, že sa nám dostalo odmeny za celoročnú poctivú prácu. Čitateľky pred Vianocami ocenili, že sme im ponúkli unikátny zážitok v podobe tridsať stranového čítania. Ich priazne si vážime a aj na rok 2016 máme pripravených hneď niekoľko podobných prekvapení, “ povedal Ivan Hamšík, riaditeľ obsahu vydavateľstva MAFRA Slovakia.

Jednotkou v decembrovom predaji sa stal magazín EMMA vydavateľstva News and Media Holding finančnej skupiny Penta Investments, ktorý v októbri 2015 prešiel redizajnom a v januári 2016 uviedol na trh aj nový titul, ako subbrand pod názvom EMMA Antistresové omaľovánky. Čítaj viac.

Magazín EVITA je novým titulom na trhu, ktorý prišiel na trh len v apríli 2015 a v krátkom čase dosiahol prekvapivo dobré predajné výsledky, keď hlavne vďaka spojeniu so známou tvárou si doslova podmanil srdcia ženských čitateliek vo veľmi krátkom čase.

Náklad magazínov EMMA, EVITA, EVA v mesiaci december 2015, podľa združenia Audit Bureau of Circulations SR (ABC SR):

audit nakladu EMMA, EVITA, EVA-december 2015-tabulka Masmedialne.info, zdroj dat ABC SR
tabuľka: Masmediálne.info, zdroj dát: ABC SR

Prečítajte si aj > Na trh prišiel nový ženský lifestylový časopis LENNA

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu