Jeden z najčítanejších ženských portálov Diva.sk z portfólia vydavateľstva Ringier Axel Springer Slovakia prichádza s úplne novým dizajnom, ako aj s prepracovaným logom a sloganom. Nová Diva.sk prináša aj upravený obsah, v ktorom sa okrem tradičných ženských tém, ešte viac zameria na aktuálny lifestyle a vlastnú produkciu videí.

Samotná stránka, ako aj logo, používajú moderný dizajn, ktorý je vzdušnejší a svieži. Je postavený hlavne na fotografiách, ktoré majú poskytnúť čitateľovi prvotnú informáciu pred otvorením samotného článku.

Samozrejmosťou je vysoká responzivita webu, ktorá poskytne čitateľom oveľa vyšší komfort pri prezeraní, ale aj čítaní článkov na rôznych mobilných zariadeniach s rôznymi veľkosťami displejov.

„Nová Diva.sk ponúka nielen vynovený obsah v štýlovom dizajne, ale dáva prominentný priestor aj vlastnej video produkcii, rovnako v desktopovej i mobilnej verzii. A to všetko s ohľadom na potreby čitateliek – mladých moderných žien, ktoré sa chcú dostať k svojim obľúbeným témam pohodlným spôsobom, kedykoľvek a kdekoľvek,“ povedal Martin Pastierovič, vydavateľ pre magazínové tituly Ringier Axel Springer Slovakia.

Úpravami prešiel aj obsah. Okrem iného sa rozšírila sekcia News, v ktorej redakcia prináša aktuálne informácie o dianí v oblasti lifestylu. Výraznejší priestor v celkovom obsahu dostane aj vlastná tvorba videa, ktoré čitateľky nájdu v sekcii TV Diva.

Nové svieže logo je kombinované s novým sloganom „Zvedavá/Trendy/Ženská“. Ten vystihuje zameranie redizajnovaného portálu na aktuálne témy z oblasti lifestyle, módy a celebrít. S novým webom Diva.sk sa tak čitateľky môžu spoľahnúť, že im neujde žiadny aktuálny trend.

Ženský magazín Diva.sk pôsobí na trhu už 11 rokov. Medzitým prešiel web viacerými úpravami. Aktuálna zmena dizajnu bude podporená aj bannerovou online kampaňou, ktorá bude prebiehať na weboch vydavateľstva Ringier Axel Springer Slovakia.

„Diva.sk je po redizajne ešte atraktívnejšia, trendovejšia, prehľadnejšia a štýlovejšia. Keďže pripravujeme pre naše čitateľky nielen zaujímavý obsah, ale záleží nám aj na ich príjemnom pocite, keď si náš web čítajú, prinášame im väčšie fotografie i viac obsahu postaveného na fotkách. Na Diva.sk nájdu tie najhorúcejšie novinky z lifestylových trendov, sveta celebrít, ale i všetko, čo ich zaujíma z oblasti vzťahov, módy, krásy či osobnostného rozvoja. Verím, že aj vďaka novému dizajnu budeme k svojim čitateľkám ešte bližšie,“ povedala Janette Suchá, šéfredaktorka Diva.sk.

Diva.sk patrí medzi najčítanejšie ženské weby na Slovensku. V segmente ženských webov jej patrí druhá pozícia. Značka spadá do portfólia najväčšieho slovenského multimediálneho vydavateľského domu Ringier Axel Springer Slovakia. Portál je zameraný na ženský lifestyle, novinky a trendy v životnom štýle, módu, krásu, zdravie, chudnutie, lásku, sex, ale ponúka aj horoskopy, články z oblasti new age a venuje sa tiež videoprodukcii.

Podľa oficiálneho auditu webov AIMmonitor sa priemerná denná návštevnosť Diva.sk pohybuje na úrovni 85 -tisíc unikátnych návštevníkov (RU) denne, mesačne navštívi web okolo 800 000 unikátnych návštevníkov, čo predstavuje viac ako 7 miliónov page views mesačne.

Vydavateľstvo Ringier Axel Springer Slovakia sa aktuálne rozhodlo zamerať výhradne na online publikovanie, a svoje printové tituly, vrátane najčítanejšieho denníka na Slovensku, Nový Čas,  odpredalo investičnej skupine Penta Investments Jaroslava Haščáka, rep. skupine FPD Group Antona Siekela. Čítaj viac.

Pozrite si promo vizuály bannerov onlinovej kampane novej Diva.sk:

zdroj: Ringier Axel Springer Slovakia
zdroj: Ringier Axel Springer Slovakia
zdroj: Ringier Axel Springer Slovakia
zdroj: Ringier Axel Springer Slovakia

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu