foto: MW Promotion

Pred pandémiou používalo bezoplachový dezinfekčný gél na ruky na dennej báze iba 17% respondentov. Počas pandémie až 60%. To je nárast o viac ako 250%.

Reklamná agentúra MW Promotion zrealizovala prieskum a na prudký nárast záujmu reagovala a spojila sa s výrobcom, spoločnosťou P.I.C. Slovakia, aby spoločne uviedli na trh dve špeciálne balenia dezinfekčného gélu značky TANOL 70.

Prvá limitovaná edícia je určená na podporu Poradenského Centra Nádej o.z.. Centrum pomáha obetiam domáceho násilia, väčšinou ženám a malým deťom. Žiaľ práve v poslednom čase, počas pandémie koronavírusu, ich počet prudko narástol.

Na e-shope Tanol.sk si každý môže zakúpiť limitovanú edíciu dezinfekčných gélov TANOL 70. Polovica z predajnej ceny produktu je určená pre Poradenské Centrum Nádej o.z.

“Agentúra MW Promotion posledných 5 rokov pravidelne obdarovala počas Vianoc viacero rodín, ktoré sa nachádzali v nepriaznivej finančnej situácii. Jednalo sa prevažne o osamelé matky s deťmi. Naša organizácia pomáha celoročne rodinám, ktoré sa ocitli v kríze domáceho násilia alebo rozvodu a kúpou limitovanej série Tanolu nám pomôžete túto pomoc zlepšovať,“ povedala Adriana Havašová, štatutárna zástupkyňa centra Poradenské Centrum Nádej o.z.

Predaj značky TANOL 70 je podporovaný komunikačnou kampanou. Jej základom je banerová reklama. Kreativita sa nesie v duchu headlinu „Čisté ruky sú základ“.

Značka je aktívna aj na sociálnych sieťach. Samotný spotrebiteľský výskum o zmene hygienických návykov počas pandémie koronavírusu slúžil ako podklad pre stratégiu kampane.

Výskum bol zároveň zdrojom vysoko relevantných leadov, ktoré boli následne využité v priamej kampani na podporu predaja. Výsledky výskumu slúžia ako zdroj zaujímavého a unikátneho kontentu pre prezentáciu značky TANOL 70 na sociálnych sieťach.

Okrem charitatívnej limitovanej edície ponúka agentúra MW Promotion na e-shope Tanol.sk aj dezinfekčné gély, ktoré si môžu klienti personalizovať.

Čiže na prednú etiketu umiestniť svoje logo. Ponuka je určená predovšetkým pre podnikateľské prevádzky, kde dochádza k pravidelnému kontaktu so zákazníkmi. TANOL 70 s vlastným logom je pekným darčekom a účinným ochranným prostriedkom.

foto: MW Promotion

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu