Zlatý Bažant počas sviatkov spustil mikro kampaň zameranú najmä na vodičov. V 30 sekundovom rozhlasovom spote emotívne upozorňuje vodičov, aby si nesadali za volant, ak konzumovali alkohol. Spot vytvorila reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett.

Spot je súčasťou programu zodpovednej konzumácie alkoholu spoločnosti HEINEKEN Slovensko, ktorého cieľom je vzdelávať a informovať o zodpovednej konzumácii alkoholu.

Rozhlasový spot pracuje so sloganom slogan: „Nemiešajte alkohol so šoférovaním!“

„Sviatočný rozhlasový spot značky Zlatý Bažant je tak trochu vybočením z našich „klasických“ kampaní, a na problém upozorňuje skutočne kreatívnym spôsobom. Sme presvedčení, že jeho spracovanie „vyruší“ každého vodiča, a pripomenie, že prekračovať hranice pri konzumácii alkoholu sa nevypláca. Pevne veríme, že aj vďaka tejto aktivite si naši priaznivci vychutnajú Zlatý Bažant nielen počas sviatkov zodpovedne,“ povedal Ronald Lupták, group brand manager pre prémiové značky spoločnosti HEINEKEN Slovensko.

Minulý rok v čase veľkonočných sviatkov dopravní policajti počas cestnej kontroly zistili na Slovensku alkohol až u 97 vodičov, vrátane cyklistov.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu