Vypočujte si ochutnávku rádiových spotov. Tipujeme víťaza v kategórii Radio tohoročnej súťaže Zlatý klinec. Už 10. júna sa dozvieme či sme tipovali správne.

Náš tip na víťazov v kategórii Radio (D1 – Komerčné produkty a služby):

foto: KRAS1. Náš tip: Zlatý klinec: „Nemiešajte alkohol so šoférovaním“ | Heineken Slovensko – Zlatý Bažant
reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett

> Vypočujte si rádiový spot 

Stručná charakteristika práce slovami tvorcov (zdroj: KRAS):

„Alkohol sa nemá miešať a už vôbec nie so šoférovaním. Spot bol vysielaný počas Veľkonočných sviatkov, kedy ľudia šoférujú aj pijú viac, než je bežné.“
> Čítajte viac o kampani

 

foto: KRAS2. Náš tip: Strieborný klinec: „Treska slovenská“ | Ryba Žilina
reklamná agentúra: Triad Advertising

> Vypočujte si rádiový spot 

Stručná charakteristika práce slovami tvorcov (zdroj: KRAS):

„Keď sa na Slovensku povie Treska, málokto si predstaví rybu žijúcu v oceáne. My poznáme predovšetkým tresku v majonéze. A o čo je taká treska horšia od tej oceánskej? O nič. Tak sme ju v našej kampani zaradili medzi ostatné tresky a hľadali paralely medzi jej životom a životom ostatných rýb. Zistené fakty sme verejnosti predostreli populárno-vedeckou formou. Vedeli ste napríklad, že najväčší úhyn Tresky slovenskej je na raňajky?“
> Čítajte viac o kampani

 

foto: KRAS3. Náš tip: Bronzový klinec: „Čakateľ“ | NAY
reklamná agentúra: Effectivity Powered by Publicis

> Vypočujte si rádiový spot 

Stručná charakteristika práce slovami tvorcov (zdroj: KRAS):
„Prostredníctvom rádia chcel klient odkomunikovať, že zákazník už na výmenu tovaru nemusí čakať. Vytvorili sme fiktívnu postavu pána Igora, ktorý miluje čakanie. Kým v TV spote sme predstavili jeho medajlónik, v rádiu sme unikátnym spôsobom využili reklamný blok. Pán Igor čaká na jeho koniec a pripomína sa po každom spote. Sériou krátkych formátov tak dokázal obsadiť takmer celý reklamný blok.“
> Čítajte viac o kampani

Náš tip na víťaza kategórie Radio (D3 – Verejnoprospešná činnosť pre neziskové organizácie):

foto: KRAS1. Náš tip: Zlatý klinec: Cyráno/Mária/Matej | VŠMU – Istropolitana Projekt
(medzinárodný festival divadelných vysokých škôl)
reklamná agentúra: Made by Vaculik

> Vypočujte si rádiové spoty

Stručná charakteristika práce:
“Ak neprídete, skončíme v reklame,” to je hlavný slogan aktuálneho ročníka medzinárodného festivalu divadelných vysokých škôl Istropolitana Projekt ’16, ktorý mladí divadelníci podporujú aj živými akciami v uliciach Bratislavy či výživnými spotmi o zúfalých hereckých začiatkoch (a možných koncoch),” uviedli o kampani Aktuálne.sk.

 

Zlatý klinec je súťaž o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku a je organizovaná už od roku 1994 Klubom reklamných agentúr Slovenska.

Porotu súťaže tvoria osobnosti slovenskej reklamy z členov Art Directors Clubu a dopĺňajú ich zahraniční porotcovia.

Základným a jediným kritériom hodnotenia kvality súťažných prác je originalita, inovatívnosť kreativita a kvalita jej realizácie.

Ocenenia Zlatý, strieborný a bronzový klinec sú udeľované v kategóriách Print a Poster, Out of home, Film, Rádio, Interactive and online, Techniques, Media, Kreativita v PR, Events, Kampaň. Zároveň sa udeľujú i ocenenia Grand Prix, Art Prix, Ocenenia Véčko – Agentúra večera.

Pozrite si všetky prihlásené súťažné práce > Zlatý klinec 2016

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu