zdroj: ZľavaDňa

Leto v najväčšom zľavovom portály – ZľavaDňa sa nesie v duchu ochrany prírody. Portál, ktorý každodenne sprostredkováva pobyty z celého Slovenska sa rozhodol prísť s kampaňou, v ktorej vyzýva ľudí k väčšej pozornosti a ohľaduplnosti voči svojmu okoliu.

Kampaň #somVreckar, ktorá je súčasťou širšieho konceptu Zodpovedného cestovania chce podporovať také cestovanie, ktoré bude životnému prostrediu pomáhať.

Do projektu je aktuálne zapojených viac ako 50 slovenských hotelov, ktoré majú na svojich recepciách k dispozícii bio degradovateľné vrecká na smeti.

Návštevníci hotelov tak môžu pri najbližšej prechádzke v lese pomôcť vyzbierať odpadky a prispieť tak ku krajšiemu a čistejšiemu Slovensku.

„S myšlienkou zodpovedného cestovania sme sa pohrávali už dlhšie. Sme slovenská firma, ktorá už takmer 10 rokov pôsobí na Slovensku, pričom gro nášho podnikania je práve cestovanie. Prostredníctvom kampane #somVreckar chceme časť našich ziskov investovať späť – na podporu Slovenska a našej prírody. Chceme podporovať také cestovanie, ktoré bude životnému prostrediu pomáhať, aby si krásnu prírodu mohli užiť aj naše deti. Veríme, že kampaňou nadchneme čo najviac ľudí, ktorí budú myšlienku ochrany prírody šíriť ďalej, hovorí Martin Rakovský, generálny riaditeľ ZľavaDňa.

V úvodnej fáze kampane oslovila ZľavaDňa na spoluprácu desiatky svojich partnerov – slovenských hotelov. Spätná väzba bola pozitívna a tak dnes už na viac ako 50 – tich miestach môžu nájsť návštevníci bio degradovateľné vrecia na smeti.

„Myšlienka ochrany prírody nás nadchla a rovnako aj našich hostí a to najmä pre svoju aktuálnosť. Zároveň sa hosťom páči hravá forma kampane, kedy rodičia, inak možno zaujatí pracovnými a inými povinnosťami, majú počas spoločných dovolenkových chvíľ možnosť spolu s deťmi reálne niečo urobiť pre našu planétu. Ostalo nám už len posledné balenie vreciek, ktoré si hostia rozobrali a rozbehli sa na výlety zbierať odpad,“ povedala Anna Soľusová, manažérka hotela Montfort.

V spolupráci s PR agentúrou Divino ZľavaDňa potom pripravila koncept oslovovania influencerov ako dôležitej cieľovej skupiny. Ambasádor projektu Radoslav Hoppej, milovník slovenskej prírody známy na sociálnych sieťach ako „Nie je túra bez Štúra“ potom dvadsiatke oslovených influencerov rozniesol v darčekových škatuliach zabalené odpadky.

Šok z otvorenia škatule sa takmer všetci rozhodli zdieľať na svojich sociálnych sieťach a podporiť tak bez nároku na honorár kampaň #somVreckar. Spätná väzba bola pozitívna a prostredníctvom sociálnych sietí ju ocenil aj konkurenčný portál.

Koncept zodpovedného cestovania, ktoré bude minimalizovať dopady cestovného ruchu na životné prostredie, vzdelávať ľudí v ekologickej šetrnosti pri cestovaní, o šetrnom používaní vody a zodpovednom správaní voči prírode má ZľavaDňa ambíciu rozvíjať aj nasledujúce roky.

zdroj: ZľavaDňa

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu