foto: Zľavomat

Prvotná idea kampane vznikla už približne pred rokom, keď začal Zľavomat do svojej ponuky pridávať produkty menších slovenských výrobcov. Zároveň spoločnosť vtedy pripravovala na sociálne siete zostrih videí pre partnera festivalu Európske ľudové remeslo. „Video zaznamenalo veľmi dobrý ohlas a engagement,“ prezradil pre Mediahub.sk Aleš Mlátilík, CEO spoločnosti Zľavomat.

„A práve v tom čase sme rozmýšľali nad novým obsahom na náš interný magazín. Výzvou bolo nájsť nosnú tému na dlhšie obdobie, ktorá by bola zaujímavá, poučná, inšpiratívna a zároveň nebola úplne sprofanovaná a pasovala na cieľovú skupinu, ktorá navštevuje magazín najčastejšie. Tak vznikol nápad na Cestu k tradíciám, v ktorej by sme predstavovali šikovných výrobcov, majstrov i majsterky tradičných umení zo všetkých kútov Slovenska,“ povedal Aleš Mlátilík.

Cieľovú skupinu komunikácie tvoria primárne ženy 40+, ktoré žijú v menších mestách. Aleš Mlátilík prezradil, že kampaň má dobré reakcie aj medzi mladšími ročníkmi (hlavne na Instagrame), ktoré v posledných rokoch začínajú mať pozitívny vzťah k slovenským motívom, zvykom a tradíciám.

Kampaň je cielená vo forme videí a stories na sociálnych sieťach Facebook a Instagram a dopĺňaná newslettrami a článkami na Zľavomat magazíne.

„Začiatok kampane bol pôvodne plánovaný až od júla 2020, ako také spestrenie letných večerov, na pozeranie a čítanie na dovolenke pri mori a spomienka na domov. Následne mala kampaň trvať niekoľko nasledujúcich mesiacov… Ale s príchodom korona krízy sme sa rozhodli vypustiť prvé časti o niekoľko mesiacov skôr. V týchto ťažkých časoch sme chceli Slovákom ukázať aj niečo iné ako videli a čítali každý deň na spravodajských serveroch či v televíznych správach,“ prezradil Aleš Mlátilík.

Na podporu propagácie kampane spoločnosť doposiaľ neminula ani Euro, spoliehajú sa výlučne na organický zásah. Zatiaľ najúspešnejší príspevok s videom o výrobe tradičných zázrivských korbáčikov oslovil organicky viac ako 1,6 milióna užívateľov:

Vizitka kampane:
Produkcia a kreatíva: In-House
Kamera, strih, réžia: Tomáš „Jasper“ Vajda

Teaser a ukážka videí:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu