zdroj foto: Agentúra LIKE

Dream jobom bude natáčanie videí a tvorba vlogov. Pracovná ponuka nie je ohraničená vekom, alebo vzdelaním. Stačí, ak uchádzač miluje video a vlogy. Uchádzači musia poslať do 13. októbra video v dĺžke 1 až 5 minút na tému Moje obľúbene jedlo.

V Zľavomate sa rozhodli nevyužiť tradičné portály s voľnými pracovnými ponukami, ale hľadajú svoju novú kolegyňu/kolegu v prostredí, kde by mal byť ako ryba vo vode – na Facebooku, Instagrama či Youtube. O PR aktivity sa stará agentúra LIKE.

Kampaň je nasadená od 12. septembra a potrvá až do 13. októbra a dovtedy tiež môžu záujemcovia posielať svoje vypracované zadania.

Ponuku Zľavomat.sk zverejnil na svojej stránke, ako „kupón na zľavu“. Súčasťou náborovej kampane je aj video zverejnené na YouTube, ktoré pracuje s ideou „Vieš to lepšie? Ukáž sa!“

repre-foto-zlavomat-sk-4-10-216
repre foto Zľavomat.sk, 4.10.2016

„Sme inšpiratívny portál na zážitky a cestovanie, preto aj táto ponuka mala byť inšpiratívna, aby oslovila záujemcov a dala im podnet, že aj práca môže byť iná a zábavná. Tým pádom je aj samotný inzerát zverejnený netradične – vo forme jednej z našich ponúk,“ povedal pre MediaWatch.Dog marketingový manažér Zľavomat.sk Štefan Miho.

„Náš vloger má zákazníkov inšpirovať a predstaviť im naše najpopulárnejšie či najnovšie akcie z webu. Fotky sú síce fajn, ale video je budúcnosť a vďaka nemu zákazníci získajú oveľa lepšiu predstavu, čo ich čaká. Zároveň nám pomôže ukázať ľuďom aj procesy nášho fungovania či kontrolovania jednotlivých ponúk,“ dodal pre MediaWatch.Dog Štefan Miho.

„Ako sa uchádzači rozhodnú tému vizuálne spracovať, je len na nich, pokojne na nás môžu vybaliť svoje freestyle video o čučoriedkach alebo sardinkovej nátierke. Určite nás neohúri klasický recept prípravy ich milovanej pochúťky, skôr očakávame, že nás pred kamerou pobavia svojou osobnosťou, kreatívnosťou a nápadom,“ dodal Štefan Miho.

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu