Mladí sú často zodpovednejší ako dospelí. Preto by nemali mať „detský účet“, zaslúžia si mať svoj účet navždy zadarmo.
Kampaň 365.bank štartuje v piatok 13. septembra a nasadená bude v online priestore, na sociálnych sieťach a v OOH. Je zameraná primárne na študentov stredných a vysokých škôl.
„Naša generácia a generácie pred nami sú zodpovedné za stav sveta, ktorý odovzdávame mladším. 365-ka je bezpapierová banka, v rámci nášho 365.labb sme zaviedli koncept zero-waste a plánujeme podporovať aj ďalšie ekologické aktivity. Uvedomujeme si však, že tí, ktorí majú reálnu šancu tento svet zmeniť, sú práve mladí ľudia. Preto s nimi nezaobchádzame ako s deťmi a neposkytujeme im dočasné výhody limitované vekom, školou či potvrdeniami. Považujeme to za samozrejmosť a zároveň je to najmenej, čo ako banka môžeme pre mladých ľudí urobiť,“ vysvetľuje podstatu novej kampane Juraj Šnirc, head of 365.marketing.
Revolúcia v spoločnosti rovnako ako revolúcia v bankovníctve nepotrebuje súhlas rodičov. Preto si môžu študenti v 365.bank otvoriť účet od 16 rokov doživotne, bez účasti rodičov a bez potvrdenia o škole. Samozrejme, v appke, bez čakaní, bez papierov, pretože rovnako ako oni sami, je ecofriendly aj ich banka.
Vizitka kampane:
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Motáček
Strategy Director: Dominika Múdra, Vladimír Lefik
Art Director: Jana Malatincová, Simona Machálová
Copywriter: Martin Motáček, Patrícia Al-Hadi
Account Manager: Michal Kopriva
Produkcia: JOJ Production – Katarína Kintlerová
(ts)