Spoločnosť Unilever chce milleniálom znovu zdvihnúť sebavedomie. Tentoraz kampaňou „Kurz sebavedomia sám sebe“.
K youtuberom od nepamäti patrí unboxing. Preto v rámci teaseru na novú kampaň rozbaľuje GoGo veľký balík od AXE. A to, čo v ňom nájde, mu pomôže vyriešiť problémy so sebavedomím.
„Kurz sebavedomia sám sebe“ sú krátke lekcie, v ktorých sa dozvedáme, čo by mal na sebe GoGo zmeniť, aby mu stúplo sebavedomie. A rovnaké rady platia aj pre všetkých ostatných mladých Čechov a Slovákov.
Cieľom teaseru aj hlavného spotu bolo priblížiť sa GoGovej vlastnej tvorbe. Preto ho pražská pobočka agentúry Zaraguza rovno prizvala k brainstormingu.
GoGo sa spoločne s Martinom Marčekom venoval aj réžii, rovnako ako strihu a postprodukcii. Všetko sa natáčalo v GoGovom novom byte v bratislavskej mestskej časti Petržalka pod taktovkou DARQ Studios.
Kampaň vychádza z globálnej komunikácie Unileveru k novej rade produktov AXE GOLD. Stretnúť sa s ňou môžete na YouTube, Facebooku, outdoorových plochách alebo v in store, pričom mediálnu podporu má na starosti agentúra MindShare.
YouTuber Daniel Štrauch a.k.a. GoGo sa týmto krokom stal oficiálnym ambasádorom kozmetickej značky AXE pre Česko a Slovensko, a tak sa na neho môžeme tešiť aj v budúcich kampaniach.
Vizitka kampane:
Klient: Unilever / AXE
Reklamná agentúra: Zaraguza CZ
Account manager: Filip Sajka
Stratég: Pavol Minár, Roman Biath
Kreatívny riaditeľ: Peter Michalka
Copywriter: Roman Krmášek, Daniel Štrauch, Vladimír Zikmund
Art director: Dory Hošovská
Grafický dizajnér: Martin Kička
Produkcia: DARQ Studios
Mediálna agentúra: Mindshare


(ts)