Škótska whisky značky Ballantine´s prichádza na Slovensko s novou medzinárodnou kampaňou, ktorú adaptovala a ďalej rozpracovala reklamná agentúra TRIAD Advertising.

Kampaň bude nasadená primárne v digitálnom prostredí a pracuje so sloganom „Skutočná chuť trvá dlhšie“. Je plná emócií, vyzdvihuje silu okamihov a vychutnávania si zážitkov.

Televízny spot bol nasadený v premiére na Facebooku, t.j. v digitálnom prostredí, keďže spoločnosť Pernod Ricard Slovakia chce posilniť digitálnu komunikáciu a súčasťou kampane budú postupne i ďalšie aktivácie.

„Najnovšie Facebook formáty a spôsoby nákupu nám dávajú do rúk reálnu možnosť súperiť s televíziou o plošný a pritom stále cielený zásah divákov. Pre značku Ballantine´s sme využili viaceré z nich, vrátane tých úplne najnovších a sme veľmi optimistický v očakávaniach ich výkonnosti.“ povedal Vlado Kurek, kreatívny riaditeľ Triad Advertising.

“Kvalitná whisky, akou je bezpochyby aj škótska Ballantine´s, je okrem iného aj o zanechaní silnej emocionálnej stopy. Našim cieľom bolo okrem dlhotrvajúcej chute ako produktového benefitu vyzdvihnúť, že pitie Ballantine´s je mnohými vyhľadávaným vykročením z davu a okamihom, ktorý si treba vychutnať. Niečím, čím sa náš konzument odlíši od väčšiny – pretože schopnosť vychutnávať si krátke okamihy života, spomaliť ich a tak ich uchovať v pamäti navždy ho robí unikátnym a skutočným, ” povedal Matúš Kollár, brand manager Ballantine´s na Slovensku.

Vizitka kampane:
Agentúra: TRIAD Advertising
Chief Strategy & Creative Director: Martin Woska
Creative Director: Vlado Kurek
Social Media Manager: Zuzana Tvarošková, Alan Holub, Martin Luther
Graphic Designer: Adam Majko
Account Manager: Zuzana Bosmanová

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu