Novou fullservisovou reklamnou agentúrou pre značku Corgoň sa stane od začiatku roka 2014 agentúra SCR®.

Agentúra sa stala víťazom výberového konania prebiehajúceho počas novembra 2013.
SCR® tak nadviaže na dlhodobú spoluprácu so značkou Corgoň a spoločnosťou HEINEKEN Slovensko v oblasti online a digitálnej komunikácie.

„O výsledku tendra rozhodla kvalita strategického a kreatívneho riešenia, ktoré pre značku Corgoň priniesla agentúra SCR®. Sme presvedčení, že už v blízkej budúcnosti prinesie realizácia tohto konceptu posilnenie image-u značky Corgoň a bude tak základom pre jej ďalšie úspechy,“ komentuje výsledky výberového konania Zuzana Sidivárová, senior brand manager spoločnosti HEINEKEN Slovensko.

Agentúra SCR® je jedna z najväčších digitálnych agentúr na Slovensku s vlastnou technologickou divíziou. V priebehu roku 2013 rozšírila svoje služby a stáva sa plne integrovanou full-servisovou agentúroupod vedením Pavla Kubána, CEO agentúry, a creative directora Patrika Kmeča, špecialistu na komunikačné a kreatívne stratégie. Najvýznamnejším úspechom tohto smerovania je získanie full-servisu pre značku Corgoň. Pavol Kubán, CEO spoločnosti SCR® hovorí: „Sme veľmi hrdí, že môžeme značke Corgoň poskytovať služby už ako full-servisová integrovaná agentúra. Sme presvedčení, že značka má obrovský potenciál a na našu ďalšiu spoluprácu sa veľmi tešíme.“

Zdroj: SCR

REKLAMAadv.: