počas nakrúcania spotu (zdroj: PR.Konektor)

Tradičná značka čokolád a bonboniér Figaro pripravila v spolupráci s agentúrou Konektor Social CZ a PR.Konektor SR pre slovenských zákazníkov letnú kampaň. Jej hlavnou myšlienkou bolo motivovať rodiny a priateľov stráviť spoločné chvíle pri cestovaní po Slovensku.

Koncept kampane vychádzal z claimu, ktorý podporuje dlhodobo budovanú ekvitu značky, „Pre chvíľu, ktorá nás spája“. Rovnako tak v sebe spája niekoľko komunikačných nástrojov s cieľom podporiť predaj produktov, budovanie pozitívneho imidžu značky, motivovať spotrebiteľov získať atraktívne ceny a prežiť množstvo spoločných momentov na krásnych lokáciách.

Kampaň vznikla pod taktovkou agentúry Konektor Social. PR časť kampane a spoluprácu s influencermi realizuje agentúra PR.Konektor SK. „Sme radi, že si Figaro náš výletnícky koncept opäť vybralo. Cestovanie po rodnom kraji zažíva obrovský boom, rovnako ako u nás v ČR, a preto súťaž s výletmi po Slovensku funguje v integrovanej komunikácii spoľahlivo. Motív cestovania po Slovensku je v neposlednom rade vizuálne silný ako na sociálnych sieťach, tak pri komunikácii s influencermi, čo nám pomáha pri budovaní imidžu tradičného slovenského brandu“, uviedla Kateřina Csiriková, Senior social media konzultant agentúry Konektor Social.

Komunikácia súťaže odštartovala v júni podporou v outdoore a taktiež promo videom, v ktorom spolu s rodinou účinkuje obľúbená slovenská speváčka, Mária Čírová. Známa Slovenka podporila Veľkú letnú súťaž taktiež na svojich sociálnych sieťach a prostredníctvom PR rozhovoru o cestovaní po Slovensku. Rovnako sa do kampane ako influencerka zapojila herečka a speváčka Dominika Morávková.

„Sme veľmi radi, že v dnešnej uponáhľanej dobe značka Figaro svojou komunikáciou a aktivitami motivuje ľudí nájsť si chvíľu pre seba a svojich blízkych a cestovať po Slovensku. Minulý rok sa vďaka našej súťaži zrealizovalo takmer 1000 výletov a veríme, že aj tento rok si Slováci nájdu čas navštíviť krásne miesta a užiť si spoločne prírodu,“ povedal Jakub Barvinek, brand manažér značky Figaro.

Mediálnu podporu na Facebooku, Youtube a v outdoore (Bigboards, Citylights, Billboards) zastrešuje agentúra Wavemaker.

Do súťaže sa môže do 18. septembra zapojiť každý, kto nakúpi produkty Figaro od Mondelēz, odfotí sa s nimi aspoň na jednom z 24 vybraných miest z Figaro mapy a fotku nahrá do svojho účtu na webe www.figaro.sk.

(ts, red)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu