vizuál kampane (zdroj: Fusakle)

Fusakle sú lokálne dizajnové ponožky vyrábané výlučne na Slovensku a v Čechách. Ich novú kolekciu zdobia motívy česko-slovenských večerníčkov. Okrem ponožiek má značka v ponuke aj dizajnové rúška a tričká.

Značka Fusakle spoločnosti Eric SK s.r.o. funguje na Slovenskom a Českom trhu už 5 rokov a zamestnáva stovky zamestnancov. Po prvý raz ide značka do nadlinkovej komunikácie.

Kampaň pracuje so sloganom „Česko-Slovenský origiál od hlavy po fusakle“ a zastrešila ju reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett, ktorá už po niekoľkí raz získala (aj v roku 2020), ocenenie Agentúra roka.

„Keďže sme išli prvýkrát do nadlinkovej kampane, nechceli sme nič nechať na náhodu. Napriek tomu, že sme lokálna značka s výrobou na Slovensku a v Česku, a na trhu sme viac ako päť rokov, stále nás ešte nepozná mnoho ľudí. Preto sme ako hlavnú myšlienku kampane zvolili Česko-Slovenský originál. Tam zapasovala kolekcia československých večerníčkov, známych u nás aj v Čechách,“ uviedol zakladateľ značky Fusakle Ján Anguš.

„Celú myšlienku dotvára hudba, s jednoznačným originálom Jirkom Kornom a pesnička perfektne zapadla nielen do témy, no aj do momentálnej nálady v spoločnosti. Tento nápad prišiel práve od agentúry Wiktor Leo Burnett, ktorú sme vybrali v tendri z piatich agentúr. A bol to výborný výber. Absolútni profíci, ktorí nás perfektne viedli celým procesom a vždy, keď bolo treba, nás podržali. Aj vzhľadom na súčasnú dobu, to bol veľmi dobrodružný proces. Výsledok je však parádny. Je to presne to, čo sme chceli svetu ukázať. Vyhnúť sa predvianočnému klišé a pridať do toho správnu dávku retra aj súčasnosti, ale zároveň aj nádeje na lepšie časy,“ doplnil Ján Anguš.

Cieľovou skupinou kampane je najmä generácia ľudí, ktorí si ešte pamätajú večerníčkové rozprávky, teda sú vo veku od 30 do 50 rokov. Pri nich značka počíta s tým, že väčšina z nich už má rodiny a večerníčky stále púšťajú aj svojim deťom.

„S claimom Česko-Slovenský originál sa identifikujeme od roku 2019. V kampani sme pôvodne chceli odkomunikovať iba naše večerníčkové ponožky, ako náš jedinečný produkt, ktorý nás jednoznačne odlišuje od konkurencie, zároveň sme však vzhľadom na obdobie nechceli zapadnúť v reklamnom bloku plnom vianočných reklám. Potom sme si však povedali, že by bola škoda nevyužiť našu prvú TV kampaň aj na komunikácu brandu. Retro nádych mala mať však už od začiatku a agentúra prišla s pozitívne ladenou a chytľavou pesničkou od Jiřího Korna, ktorá výborne funguje aj v súčasných koronových časoch. A Keďže Korn nepochybne je česko-slovenským originálom, celé nám to do seba výborne zapadlo,“ prezradil pre Mediahub.sk Ján Anguš, zakladateľ značky Fusakle.

Hlavnú, televíznu, časť kampane značka Fusakle na Slovensku spustila 1. novembra a potrvá až do 6. decembra, v Čechách bola kampaň spustená taktiež 1. novembra a potrvá do 22. novembra. Okrem TV spotu použili pre komunikáciu rozhlasový spot, printovú inzercia, digital CTL, PR, online formáty a social media.

Vizitka kampane:

Agentúra Wiktor Leo Burnett
Creative director: Martin Keder
Art Director: Mária Karásová
Copywriter: Ivana Viteková
Account manager: Zuzana Kotuliaková
Strategy planner: Dominika Múdra
Réžia: Daniel Dekan
Produkcia: Leopard Production – Martin Repka, Veronika Halasová

Spot:

Vizuál kampane:

vizuál kampane (zdroj: Fusakle)

Tanečné kroky a hudbu použitú v spote si môžete pozrieť z dobového záznamu koncertu Jiřího Korna z roku 1979:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu