Značka Garden Gourmet spoločnosti Nestlé odštartovala novú kampaň, ktorá kladie dôraz nielen na chuť svojich produktov, ale aj na ich nízku uhlíkovú stopu

Zároveň sa v nej značka hrá so slovami, ktoré definujú rôzne spôsoby stravovania i správania sa. Kampaň bude postupne okrem televízie prebiehať i na YouTube, vo forme on-line bannerov, ako aj na všetkých sociálnych sieťach, kde budú prezentované štyri výzvy s ekologickými témami s cieľom stať sa #planetariánom.

Za obsahom i stratégiou stojí agentúra TRIAD Advertising Slovensko, na TV spote spolupracovala aj s agentúrou Grey a Media Monks.

Hlavným ambasádorom bude Ben Cristovao, ktorý so značkou dlhodobo spolupracuje. Kampaň plná prázdnych tanierov po jedle, ktoré zmizlo (takmer) bez stopy, potrvá až do februára.

Nový TV spot, ktorý je na obrazovkách vysielaný od 25. decembra, ukazuje, že produkty značky Garden Gourmet sú natoľko chutné a udržateľné, že zmiznú (takmer) bez stopy. Vďaka nápaditej hre so slovami v rámci spotu si na jedle, ktoré zmizne (takmer) bez stopy, pochutnávajú ako vegetariáni, tak i flexitariáni či deluxetariáni.

„Či už ste vegetariáni, flexitariáni alebo napríklad čilitariáni, na tom nezáleží, veríme, že vám naše produkty budú chutiť, a nielen to. V našej kampani chceme upozorniť tiež na nízku uhlíkovú stopu, a teda menší dopad na našu planétu, ktorú rastlinné alternatívy v porovnaní s mäsom predstavujú. Napríklad pri výrobe nášho vegánskeho Sensational Burgera sa vyprodukuje o 75 % menej CO2 ako pri výrobe klasického mäsového burgera. Postupne pracujeme na tom, aby naša značka bola do roku 2022 uhlíkovo neutrálna,“ hovorí Zuzana Magálová, brand manager značky Garden Gourmet.

Kampaňou sa Garden Gourmet snaží zdôrazniť, že jedlo môže byť chutné a zároveň i šetrné k prírode. Značka chce tiež využiť január, mesiac predsavzatí a tradičné 31-dňové vegánske výzvy s názvom Veganuary, aby inšpirovala spotrebiteľov robiť veci lepšie a starať sa viac o seba i o prírodu.

Samotná značka vo svojom portfóliu ponúka vegetariánske a vegánske výrobky, ktoré sú však chuťou i vzhľadom na nerozpoznanie od mäsa.

Nech si čokoľvektarián, na Garden Gourmet jedle si pochutnáš

Okrem TV spotu bude kampaň sprevádzaná sériou výziev rozdelených do štyroch tém na slovenských i českých facebookových stránkach Garden Gourmet. Formou stories i klasických príspevkov budú zverejňované tipy, ako si spestriť jedálniček, nahradiť v ňom mäso, neplytvať, spracovávať zvyšky potravín a lepšie využívať obalový materiál.

Cieľom bude stať sa #planetariánom a znížiť dopady každodenného života na životné prostredí. V rámci výzvy prebehne i súťaž o atraktívne udržateľné výhry.

Na Instagrame odštartoval komunikáciu Ben Cristovao, dlhodobý ambasádor značky. V pláne je aj spolupráca s ďalšími influencermi, aby sa do všetkých štyroch výziev zapojilo čo najviac ľudí. Kampaň bude spustená v prvej polovici januára a potrvá až do februára.

Za obsahom i stratégiou stojí agentúra TRIAD Advertising Slovensko, na TV spote spolupracovala aj s agentúrou Grey a Media Monks. O sociálne siete sa postará TRIAD a StoryTLRS. PR zabezpečuje agentúra Bison & Rose na Slovensku i v Česku.

Značka plánuje podporiť kampaň taktiež prostredníctvom Kuchárky bez stopy, ktorú vytvorí v spolupráci s vybranými influencermi. Tá bude obsahovať receptár a tiež množstvo chutných jedál, ktoré zanechajú minimálnu stopu ako na tanieri, tak aj na životnom prostredí.

V roku 2020 vstúpila značka Garden Gourmet na slovenský trh. Odvtedy predstavila niekoľko chladených produktov, ktoré sú vhodné nielen pre vegetariánov a vegánov, ale taktiež pre flexitariánov. Všetky pokrmy značky sa vyrábajú v českom závode Nestlé Krupka.

zdroj: Nestlé

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu