Témou nového televízneho spotu značky Jameson je autenticita, pravdivosť a hľadanie vlastnej cesty. Slogan ktorý kampaň používa „Menej strachu, viac života“ bude súčasťou novej komunikačnej globálnej stratégie Sine Metu (Bez strachu). Cieľom kampane je ukázať mladým ľuďom ako „žiť svoj vlastný život“ a nebáť sa objavovať nové veci, tak ako to v roku 1780 urobil zakladateľ značky John Jameson, ktorý je aj hlavným protagonistom nového spotu.

Rodinné motto Jamesonovcov Sine Metu bolo údajnou inšpiráciou pre mladého Johna Jamesa už od roku 1780, kedy vyrobil prvú írsku whiskey Jameson v pálenici Dubline, kam odišiel z rodného Škótska.

Slovné spojenie Sine Metu sa stalo claimom spoločnosti, ktorá patrí medzi najpredávanejšie írske whiskey vo svete. Posolstvo Sine Metu (Bez strachu) je vyobrazené už po desaťročie na etiketách whiskey Jameson.

Motívom nového spotu je objavovanie sveta, toho vonkajšieho aj vnútorného a prekonanie strachu z neznámeho a hľadanie vlastnej cesty.

„Plánujeme plynule nadviazať ďalšími komunikačnými nástrojmi na už realizované aktivity, z ktorých mnohé pretavili motto Johna Jamesona do reálnych krokov. V aktuálnej komunikácii sme sa najskôr zamerali na premiérové uvedenie nového TV spotu na našom FB konte a následne sme zabezpečili jeho on-air podporu v slovenských televíziách. Zvyšovanie povedomia o myšlienke SINE METU bude pokračovať formou intenzívnej komunikácie na sociálnych sieťach, ktorú podporia aktivity v on trade aj off trade. Inšpiráciou pre nás je netradičná aktivácia z Kanady – ide o spojenie hovoreného slova a dizajnu s myšlienkou SINE METU, o ktorú sa postaral dizajnér, literát a ilustrátor Ben Johnston a Chris Tse, motivátor a umelec slova. Rovnako ako oni, aj my chceme slovenským spotrebiteľom priniesť inovatívne veci a autentické zážitky,“ povedal Martin Rusko, marketing specialist Jameson.

„SINE METU v preklade z latinčiny znamená ´bez strachu´, tým ale nechceme nabádať spotrebiteľov na nezodpovednosť či bezstarostnosť bez ohľadu na iných, ale motivovať ľudí vyjsť zo svojej komfortnej zóny, vydať sa na neprebádané cesty, prekročiť hranicu, za ktorou čaká niečo, čo stojí za to zažiť. V skratke menej strachu, viac života, “ dodal Martin Rusko.

Vizual Jameson - Sine Metu - 1
zdroj: Media & Communication Consulting

 

Pozrite si aktiváciu Sine Metu z Kanady – spojenie hovoreného slova a dizajnu s myšlienkou Sine Metu, v podaní dizajnéra, literáta a ilustrátora Bena Johnstona a Chrisa Tsea, motivátora a umelca slova:

Vizual Jameson - Sine Metu - 2
zdroj: Media & Communication Consulting

Vizitka kampane:

Pernod Ricard:
Martin Rusko, marketing specialist Jameson, Pernod Ricard Slovakia

Agency: TBWA London
Creative director /Chief Creative Officer: N/A
Art director/Creative Director: Erik Holmdahl
Strategic planner: Jonathan Gadd
Copywriter/Creative Director: Beth Ryan
Account Director: Frankie Hall
Account Manager: Tom Lamming

Public relations na Slovensku: Media & Communication Consulting

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu