Na súčasnej výstave EXPO 2015 v talianskom Miláne mala v Českom pavilóne expozíciu a predstavila sa v ňom ako spoločensky zodpovedná firma, ktorá chce upozorniť na nutnosť šetriť vodou. 

EXPO je medzinárodná výstava priemyslu a kultúry, ktorá sa každoročne koná v inom meste, tentoraz je to  Miláno a výstava je v duchu hesla  „Feeding the planet, energy for life“.

Kresleným filmom a kreslenými ilustráciami v Českom pavilóne značka JIKA predstavila svet mýtických vodných postáv, ktorých život by bez vody neexistoval.

Film je nakrútený formou úvodných a záverečných titulkov k filmu, inšpirovaných dobrodružnými filmami. Postupne sa v ňom predstavujú mýtické postavy, ako sú Sirény, Hydra, Kraken, lochneská príšerka Nessie ale aj biela veľryba Moby Dick.

Jika tak chcela poukázať na filozofiu svojej firmy, ktorej výrobky majú nielen skvelý nadčasový dizajn, ale i pridanú hodnotu s ohľadom na trvalo udržateľný rozvoj ľudskej spoločnosti. Značka Jika produkuje výrobky, ktoré šetria vodou –  splachovače vody Dual flush a Start stop v klozetoch, ale aj vodovodné senzorové batérie s úsporným perlátorom a kartušami Ecodisk a Optim Eco, či sprchy s funkciou regulácie prietoku.

Autorom námetu expozície v Miláne je reklamná agentúra WMC Grey.  Používa slogan „Save water, save legends“ („Šetrite vodou, aby sa neskončili bájne príbehy“). Technické riešenie expozície zabezpečil dizajnér Petr Macek.

Tradičná česká značka Jika patrí do portfólia spoločnosti LAUFEN CZ, ktorá je súčasťou španielskej skupiny ROCA. Tá je najväčšou spoločnosťou na svete v segmente kúpeľní.

Generálny riaditeľ firmy LAUFEN CZ je Ladislav Dvořák, MBA, ktorý neúspešne kandidoval vo voľbách za poslanca mesta Znojmo. Tam má sídlo aj jeden z keramických závodov LAUFEN CZ v Českej republike a v Znojme vznikla v roku 1878 aj samotná značka Jika.

Marián Luha

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu