Značka Klarstein komunikuje svoje produkty v novej kampani sloganom „Rozveseľte si domácnosť Eins Zwei.“ Kampaň odštartovala od 1. júna a pobeží až do 30. júna v TV, v rádiu, v printe, a v online prostredí až do konca leta.

Primárnu cieľovú skupina značky Klarstein tvoria ženy vo veku 25 až 40 rokov, ktoré sa neboja experimentovať, či už v kuchyni alebo v živote. Zákazníci boli doteraz zvyknutí na trhu na čisto biele spotrebiče a značka Klarstein chce ukázať, že aj spotrebič môže byť dizajnový, nielen funkčný.

„Idea kampane vznikla zo samotnej esencie značky, ktorá je práve o rozveseľovaní a skrášľovaní si domácnosti. Klarstein je hravý, farebný a dizajnový. Vychádza z davu a rád prekvapuje. Reklamný headline „Rozveseľte si domácnosť Eins Zwei“ je zase inšpirovaný našou nemeckou identitou a to konkrétne Berlínom. Nemecký akcent, farby, bizarnosť, to všetko je súčasťou značky už niekoľko rokov. Chceli sme dať ľudom šancu si to všetko vychutnať v jednej reklame,“ uviedla pre Mediahub.sk Klaudia Malenovská, brand manažérka pre Klarstein zo spoločnosti Berlin Brands Group.

„Spot je tvorený slovenskou kreatívnou agentúrou Čosi a slovenskou produkciou z dielne LaurincStudia. Celý kreatívny koncept vznikol tu na Slovensku a je spustený len u nás a českých kolegov. Českí kolegovia majú len online formáty. Niektorí ľudia na Youtube si myslia že vidia nemeckú produkciu, avšak insight, nápad, herci, scény, všetko je Slovenské a všetko sa natáčalo na tu Slovensku. Nemecký prízvuk v slovenčine by nefungoval v Nemecku. Vizualita spotu je priamo spojená s našimi brand farbami Klarstein, využívame monochromatickú farebnosť, farba vo farbe,“ doplnila Klaudia Malenovská.

Scénu a točenie spotu realizovalo LaurincStudio, ktoré stavalo scénu približne 50 hodín v priebehu 3 dní v štúdiu Shining v Stupave. Spot pozostáva z piatich úplne odlišných scén, každý set má dve scény. Tanečníci mali len krátky čas, aby predviedli svoje tanečné kreácie, v každej zo scén len 2 sekundy:

Making of video:

https://www.facebook.com/LaurincStudio/videos/264357284814569/

Vizitka kampane:

Klient: Berlin Brands Group
Značka: Klarstein
Brand manažér: Klaudia Malenovská
Kreatívna agentúra: Čosi
Strategy Director: Maroš Kemény
Creative Director: Juraj Kusý
Art Director: Tibor Lehrer, Robert Vacula
Copywriter: Juraj Kusý, Braňo Dudáš
Account Manager: Simona Žiaková
Produkcia: Laurinc Studio
Producent: Viktor Šesták
Režisér: Daniel Laurinc

• Youtube –30, 15 a 6-sekundová reklama.

• Facebook, Instagram, Tik Tok – Eins Zwei kampaň sa bude odohrávať aj na našich najsledovanejších sociálnych médiách a to vo všetkých formách vrátane súťaží, videí, giffiek a obrázkov

• Spotify – Od dnes môžete počuť aj našu 30-sekundová reklamu, na tejto najpočúvanejšej streamovacej platforme na Slovensku
Pripravili sme pre všetkých aj špeciálny playlist Klarstein Eins Zwei s najvačšími peckami 80tych a 90tych rokov

• Rádio Európa 2 – 12. až 19. 6 – celotýždenná súťaž o naše produkty Klarstein (kávovar Espressionata Gusto, robot Bella Orangina, odšťavovač Fruitberry, gril Meat Machine a pivnú mašinu Mundschenk)
Súťaž bude odvysielaná priamo v jednej z najpočúvanejšej rannej šou + 30 sekundová audio reklama

• Rádio Jemné – veľká testovačka Bella Rossi vo vysielaní, od 8.6. teasing, 13.6 telefonovanie s poslucháčmi a pokračovanie kampane do 19.6.

• Magazín Eva a Emma – v týchto oboch najčítanejších mesačníkoch na SK budeme s krásnym printom už v Júlových číslach (v predaji od budúceho týždňa)

• Influencerky – dokopy 8 na Instagrame a Facebooku

Vizuály kampane:

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu