Značka Lay’s chce dodať pozeraniu filmov nový rozmer

zdroj foto: Botticelli/PepsiCo

Spoločnosť PepsiCo nasadila kampaň „Movies 2.0“ s cieľom ukázať, že k jednotlivým filmovým žánrom sa hodia rôzne rady čipsov Lay’s. Kampaň odštartovala vo februári a v TV bude trvať do konca mája.

Značka tak pokračuje v prezentácii rozmanitosti svojich produktových radov, s ktorou začala už v minuloročnej kampani „Ktoré Lay’s si dnes dáš?“.

Vtipné televízne spoty s hlavným claimom „Filmy chutia lepšie s Lay’s“ budú podporené nielen v TV a v digitálnom prostredí, ale aj v rámci PR a instore komunikácie.

Značka Lay’s sa začala s filmami spájať už minulý rok v kampani, ktorá prebiehala v septembri a októbri.

Nová kampaň je teraz rozšírená o párovanie jednotlivých radov Lay’s a filmových žánrov. Opäť je tak možné vidieť v rámci jednej kampane hneď niekoľko radov Lay’s súčasne.

Spoločný hero spot zameraný na akčné filmy je pritom doplnený kratšími spotmi podporujúcimi párovanie s ostatnými žánrami.

Zatiaľ čo komédiám dodajú nový rozmer klasické Lay’s, k romantike patria pečené Lay’s Oven Baked a zážitok u sci-fi filmov bude skutočne maxximálny s vrúbkovanými Lay’s Maxx.

„Cieľom kampane je prezentovať Lay’s ako ideálny snack k sledovaniu filmov a ukázať, že jednotlivé rady našich zemiačikov môžu vyjadriť určitý filmový žáner. Filmy totiž skutočne chutia lepšie s Lay’s. Nielenže dodávajú filmom novú chuť, ale zároveň podporujú zdieľanie okamihu s blízkymi,“ uviedla Hana Plešmídová, manažérka kategórie snackov spoločnosti PepsiCo SR.

Vizitka kampane:

Timing: 2 – 3 (v TV do 5)/2019
Mediálne nasadenie: TV, digital, PR, instore
Digitálna agentúra: 2FResh s.r.o.
Produkčná agentúra: Mark BBDO

Pozrite si spoty:

· spoločný hero spot:

· komédie a klasické Lay’s:

· romantika a pečené Lay’s Oven Baked:

· sci-fi a Lay’s Maxx:

· akčné a Lay’s Maxx:

Vizuál kampane:

zdroj foto: Botticelli/PepsiCo

(ts)