repro foto spot Lay's

Populárna značka chipsov Lay’s sa počas leta spája s hudbou. Hlavný claim kampane „Hudba chutí lepšie s Lay’s“ podporuje v prvom rade limitovaná edícia hudobných obalov, ktoré jednotlivé príchute chipsov spájajú s rôznymi hudobnými žánrami.

Prepojenie s hudbou podporia aj televízne spoty a spolupráca s hudobníkmi formou product placementu v nových videoklipoch.

V priebehu letnej kampane hrajú hlavnú rolu klasické chipsy Lay’s, ktoré sú dostupné v limitovanej hudobnej edícii. „Cieľom kampane je ukázať, že pestrosť príchutí klasického radu Lay’s je rovnako široká ako rozmanitosť hudobných žánrov.

Z ponuky hudobných štýlov si totiž vyberie každý rovnako ako z príchutí Lay’s,“ hovorí Jana Wiesnerová, junior brand manažérka kategórie snackov spoločnosti PepsiCo CZ/SK.

Zatiaľ čo najvyhľadávanejšie Lay’s Salted sa snúbia s popom, k tvrdšej rockovej hudbe patrí ostrejšia príchuť Piquant paprika, k hip-hopu pre zmenu Fromage, v rytme latina „znie“ najlepšie Green Onion a s country idú dohromady chipsy Lay’s Grilled bacon s údenou príchuťou dymu.

Prepojenie príchutí Lay’s s jednotlivými hudobnými žánrami podporujú aj nové spoty, ktoré budú počas celého leta nasadené v TV a taktiež v digitále.

Ešte pred spustením samotnej kampane sa Lay’s stali sponzorom speváckej súťaže The Voice Česko Slovensko, a to prostredníctvom kútiku, v ktorom sa predstavovali účinkujúci. Značka tým chcela vyjadriť podporu mladým a začínajúcim speváckym talentom.

Na túto aktivitu nadväzuje spolupráca Lay’s so známymi hudobníkmi, napríklad so slovenským spevákom Martinom Harichom či s českým rapperom Renne Dangom.

V najnovších videoklipoch oboch interpretov sa chipsy Lay’s objavujú formou product placementu. Lay’s budú aktérmi aj v novom špeciálnom klipe Dominiky Mirgovej a Pavla Calltu, ktorý uzrie svetlo sveta ešte do konca letných prázdnin.

Vizitka kampane:

Timing: 6 – 8/2019
Mediálne nasadenie: TV, digitál, PR, instore
Digitálna agentúra: Zaraguza
Produkčná agentúra: Zaraguza

Nové obaly:

zdroj: Botticelli/PepsiCo

Vizuál kampane:

zdroj: Botticelli/PepsiCo

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu