Značka Mana má nový spot. Online kampaňou cieli na vyťažených ľudí v zamestnaní

Výrobca Heaven Labs, ktorý stojí za úspechom nutrične vyvážaného jedla Mana, predstavil svoju jesennú reklamnú kampaň. Originálne 3D video, v hlavnej roli s maskotom značky gorilím kozmonautom Cosmo Apem, pochádza kompletne z dielne českého startupu.

Hlavným mottom spotu je myšlienka „jedlo, ktoré šetrí čas,“ Mana tým cieli najmä na ľudí v zamestnaní, ktorí sa kvôli svojmu pracovnému vyťaženiu veľmi často potrebujú rýchlo najesť. Kampaň ma výraznú podporu v online priestore. Firma zvažuje i jej nasadenie do televízie.

Nová kampaň funkčnej stravy Mana má predovšetkým akvizičný charakter. „Našim spotom chceme jednak pobaviť našich fanúšikov a existujúcich zákazníkov, ale taktiež ukázať alternatívu stravovania ľuďom, ktorí doposiaľ náš produkt nevyskúšali,“ tvrdí spoluzakladateľka Heaven Labs a PR manažérka značky Mana Zuzana Krejčíková.

„Vzhľadom k zrýchľujúcemu sa životnému tempu je totiž stále viac ľudí, ktorí kvôli svojmu časovému vyťaženiu občas potrebujú nielen v práci siahnuť po rýchlom, ale zároveň i nutrične kvalitnom jedle. A práve táto skupina ľudí môže profitovať z benefitov, ktoré Mana prináša,“ dodala.

Hlavnou postavou päťdesiat sekúnd trvajúceho spotu je gorila Cosmo Ape, ktorú si firma Heaven Labs vybrala za svoju hlavnú „tvár“ už pred viac než rokom.

Mana neobsahuje žiadne živočíšne produkty. Preto ako hlavnú tvár kampane i značky vybrali práve tohto silného bylinožravca tak podobného práve nám ľuďom. Gorilí kozmonaut navyše cestuje časom – čerpá z minulosti a zároveň prepája prítomnosť s budúcnosťou.

Môže tak ukázať, že tak ako je pre nás úplne prirodzený rýchly technologický vývoj, nemusíme sa báť ani toho stravovacieho. Že môže mať jedlo i inú formu než tú, na ktorú sme momentálne zvyknutí.

Prvé video vzniklo pred necelým rokom a na jeho tvorbe sa podieľali i externé štúdiá. Nový spot však už kompletne pochádza z dielne interného digitálneho tímu Many. V prvých štyroch týždňoch kampane si video pozrelo na Youtube kanáli a Facebooku viac ako 350 tisíc fanúšikov.

Na tvorbe videa sa podieľal deväťčlenný tím na čele s jedným zo zakladateľov startupu Grigoyom Vyatkinom. Ten má vo firme na starosť všetko, čo reprezentuje značku na vizuálnej úrovni.

„Chceli sme vytvoriť koncept animácie s dôrazom na originalitu a pútavosť. Vychádzali sme z úspechu minulej kampane, kde sme mali skvelú „dopozerateľnosť“ a veľmi pozitívne ohlasy. Náklady na tvorbu nového videa sme vďaka vlastnému designovému tímu in house znížili na tretinu, než keby sme využili externých dodávateľov,“ tvrdí Vyatkin.

Zatiaľ čo napríklad u automobilových spoločností sú vlastné 3D tímy vzhľadom k potrebe vizualizovať svoje produkty i vo vývojovej fáze bežné, v menších firmách ide o nezvyčajnú a inovatívnu záležitosť.

„Stále efektívnejšie CGI (Computer-generated imagery) technológie otvárajú možnosť prevádzkovať vlastné 3D tímy i menším spoločnostiam ako sme my. Moderné marketingové nástroje vyžadujú stále nový a pútavý obsah a možnosti tvorby priamo in house,“ tvrdí Vyatkin.

Kampaň Many je určená predovšetkým pre online priestor. Beží na sociálnych sieťach Facebook a Youtube, podporu má zaistenú taktiež do vyhľadávačoch Google a Seznam. Firma momentálne zvažuje taktiež nasadenie do televízie.

Vizitka kampane:

Timing: október – december 2018
Mediálne nasadenie: online – Facebook, Youtube, Google, Seznam
Kreativita, animácie, postprodukcia: Radovan Grežo (concept maker), Grigory Vyatkin (Co-founder Heaven Labs) a Mana in-house tím

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu