Za 4 hodiny a 15 minút od zverejnenia ponuky Omega predala všetky kusy z limitovanej edície hodiniek Omega Speedmaster. Omega má na Instagrame takmer jeden milión followerov.
Spoločnosť Swatch pod, ktorú značka Omega patrí za tak krátky čas utŕžila 11,7 miliónov švajčiarskych frankov.
Za 4 hodiny a 15 minút predali celkom 2200 hodiniek, cena jedných bola 5800 švajčiarskych frankov.
Na rýchly predaj a zvolenú hodinu sa podľa webu sťažovali zákazníci z USA, ktorí sa nestihli do predaja zapojiť.
Väčšina prémiových švajčiarskych hodinárskych značiek svoje produkty prostredníctvom internetového predaja neponúka. Otázkou prestíže značky ostáva predaj produktov prostredníctvom siete kamenných predajní.
Omega spravila výnimku a za predajný kanál si zvolila obľúbenú sociálnu sieť.
Informáciu priniesol Media&Marketing.
https://www.instagram.com/p/BPH49wBAKp5/