Značka Oreo z portfólia spoločnosti Mondelēz International zaháji vo februári novú aktivačnú kampaň. Kakaová sušienka s náplňou je na Slovensku aj v Českej republike obľúbená najmä medzi mladými, preto svoju cieľovú skupinu oslovuje predovšetkým v digitálnom priestore.

V odľahčených videách na Facebooku a Instagrame ukáže rôzne typy ľudí, ktorí sušienku pred konzumáciou nejakou kreatívnou formou namočia do mlieka.

Lokalizovaná kampaň rešpektuje štýl minuloročnej svetovej propagácie s názvom Oreo Dunk Challenge, na ktorej sa podieľal tiež napríklad slávny americký basketbalista Shaquille O’Neal či speváčka Christina Aguilera.

„Okrem pripravenej kampane budeme tiež spolupracovať s vybranými yuturmi, Annou Sulc a Matúšom,“ hovorí manažérka značky Oreo Marie Buzková.  „Tí nám prisľúbili, že na svojich profiloch budú vtipnou formou vyzývať fanúšikov, aby natočili svoje vlastné rituály spojené s konzumáciou týchto sušienok. Oreo plánujeme komunikovať v priebehu celého roka a využijeme určite aj všetky vhodné spotrebiteľské príležitosti. Komunikácia značky Oreo by mala byť v uvoľnenom duchu, preto volíme v digitálu divokejší tón komunikácie vrátane sloganu „otočiť, olízať a omliekovať,“ vysvetľuje Marie Buzková.

Oreo bude mať zároveň novým spôsobom spravovanú facebookovú stránku v češtine aj slovenčine.

Oreo pochádza z Ameriky, kde sa na trhu po prvýkrát objavilo v roku 1912. Ročne sa týchto sušienok, ktoré charakterizuje typicky embosovaný povrch, vyrobí 40 miliárd kusov. Produkuje sa v 18 krajinách sveta, okrem iných aj v Českej republike, a to v továrni v Opave. Odkiaľ sa exportuje na ďalšie európske trhy.

Lokálnu komunikáciu brandu v tohtoročnej kampani zabezpečia agentúry PR.Konektor a Konektor Social v spolupráci s influencerskou agentúrou The HIVE, ktorá pre projekt vybrala vhodných ambasádorov. Nákup médií zabezpečuje agentúra Carat.

(ts)

REKLAMAadv.:

ZANECHAŤ KOMENTÁR

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu