Značka Savo spoločnosti Unilever nasadila novú reklamu, ktorá opäť zobrazuje obrátený koncept čistoty v domácnosti a zobrazuje práve tú „desiatu“ gazdinku, ktorá Savo nepozná.
Savo v novej reklame predstavuje nový dezinfekčný rad prostriedkov, ktorý neobsahuje chlór a je preto určený aj pre umývanie kuchynskej linky.
Kampaň pokračuje v zabehnutom koncepte a pracuje s výsledkami spotrebiteľského testu výskumnej agentúry Millward Brown, z ktorého vyplynulo, že až „9 z 10 žien“ odporúča Savo. Kampaň vytvorila pražská reklamná agentúra Young & Rubicam Praque. Spot režíroval Daniel Růžička zo spoločnosti Adwood.
Vtipná scénka aj tentoraz zobrazuje poriadkumilovnú gazdinku, ktorá však tentoraz nie manželovi, ale synovi nechce dovoliť použiť… kuchynskú linku a bráni ju vlastným telom, keďže je presvedčená že je plná nečistôt. Gazdinka nepoužila Savo.
Reklama je nasadená v televízii v Čechách a na Slovensku. Zisťujem podrobnosti o tejto kampani v reklamnej agentúre Young & Rubicam Praque, ktorá ju vytvorila.
Aktualizované:
„Celkovo v kampani vznikli 3 televízne spoty, ktoré zobrazujú reklamné klišé 9 z 10 žien doporučuje, kde sa sústredíme s veľkou nadsázkou práve na tú desiatu ženu. Každý spot zobrazuje inú situáciu v domácnosti, podľa toho, aké produkty Savo komunikuje, “ povedala pre masmedialne.info Markéta Petruželková, Senior Account Manager reklamnej agentúry Young & Rubicam.
1. 30“ spot Savo WC čistič (on-air 08/2015)
2. 20“ spot Savo pre kuchyňu (on-air 09/2015) – aktuálny
3. 10“ spot Savo do kúpelne (on-air 11/2015)
„Náš koncept je založený na reálnych dátach z výskumu medzi českými a slovenskými ženami a sme skutočne radi, že sme vďaka tomu mohli prísť s kampaňou, ktorá sa od tradičnej propagácie čističov výrazne líši,“ doplňuje Lenka Křížová BD&BB manažérka Savo pre Českú a Slovenskú republiku.
Pre print sa naopak klúčovým vizuálom stal produkt.
Nový rad WC čističov Savo sa vyznačuje tým, že zároveň čistí a dezinfikuje a pre spotrebiteľa sú k dispozícií štyri varianty: Savo WC Oceán, Savo WC Lúka, Savo WC Turbo a Savo WC Citrón.
Vizitka kampane:
agentúra: Young & Rubicam
Tomáš Dvořák, Executive Managing Director
Tereza Svěráková, Executive Creative Director
Dora Pružincová, Creative Director
Markéta Petruželková, Senior Account Manager
Pozrite si aj predchádzajúci spot v rámci konceptu „9 z 10 žien“ odporúča Savo: